۱۸ خرداد ۱۴۰۰، ۰:۱۷

فرمانده لشکر عملیاتی ۱۶ قدس گیلان:

مراسم اربعین سردار «محمد علی حق بین» برگزار می شود

مراسم اربعین سردار «محمد علی حق بین» برگزار می شود

رشت- فرمانده لشکر عملیاتی ۱۶ قدس گیلان گفت: مراسم اربعین سردار «محمد علی حق بین» برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار بهروز دولتی عصر دوشنبه در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به برگزاری مراسم اربعین سردار «محمدعلی حق بین»، اظهار کرد: این مراسم ساعت ۱۷ عصر روز چهارشنبه ۱۹ خرداد ماه برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه این مراسم با هدف پاسداشت تلاش و مجاهدت‌های این سردار مقتدر جبهه‌های هشت سال دفاع مقدس و محور مقاومت برگزار می‌شود، افزود: در این مراسم از مدافعان حرم، خانواده‌های شهدا و مسئولان کشوری و لشکری نیز حضور خواهند داشت.

فرمانده لشکر عملیاتی ۱۶ قدس گیلان با تأکید بر رعایت دستور العمل های بهداشتی و فاصله فیزیکی در این مراسم، گفت: افتخارات سردار حق در هشت سال دفاع مقدس و فتح و آزادسازی نبل و الزهرا هیچگاه از خاطر نخواهد رفت و افتخاری بزرگ برای گیلانیان است.

وی به دریافت نشان فتح از سوی مقام معظم رهبری توسط این سردار رشید اسلام اشاره و اضافه کرد: سردار شهید حاج قاسم سلیمانی بارها از رشادت و لیاقت و شایستگی سردار حق بین در جبهه‌های نبرد سخن گفته بود.

سردار دولتی ادامه داد: برای ترویج این فرهنگ جهادی و انقلابی با روحیه خدمت رسانی و شهادت طلبی و انتقال آن به نسل آینده باید تلاش شود.

وی اضافه کرد: یکی از فرماندهان محور مقاومت و همرزم سردار حق بین در این مراسم به بیان خاطراتی می‌پردازد و سعید حدادیان و صابر خراسانی نیز از دیگر مهمانان این مراسم هستند.

کد خبر 5229574

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha