۲۵ خرداد ۱۴۰۰، ۱۳:۵۸

با حضور وزیر نیرو؛

برگزیدگان جشنواره منطقه‌ای فیلم‌ ۱۰۰ثانیه‌ای آب وانرژی معرفی شدند

برگزیدگان جشنواره منطقه‌ای فیلم‌ ۱۰۰ثانیه‌ای آب وانرژی معرفی شدند

بندرعباس - اختتامیه نخستین جشنواره منطقه‌ای فیلم‌های ۱۰۰ ثانیه‌ای آب و انرژی با حضور رضا اردکانیان وزیر نیرو برای معرفی و تقدیر از آثار برگزیدگان برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، مراسم اختتامیه نخستین جشنواره منطقه‌ای فیلم‌های ۱۰۰ ثانیه‌ای آب و انرژی امروز سه شنبه با حضور «رضا اردکانیان» وزیر نیرو برای معرفی و تقدیر از آثار برگزیده این جشنواره در ساختمان حوزه ستادی وزارت نیرو برگزار می‌شود.

شرکت کنندگان این جشنواره در سه بخش داستانی، مستند، انیمیشن به رقابت پرداختند و در نهایت ۱۵۰ اثر در بخش داستانی، ۵۶ اثر در بخش مستند و ۴۶ اثر در بخش انیمیشن به دبیرخانه‌ی این جشنواره ارسال شد.

داوری این جشنواره را داوران برجسته ملی و بین المللی کشور مهرداد اسکویی، دکتر احمد الستی و بهرام عظیمی بر عهده داشتند که طی داوری دقیق برگزیدگان خود را اعلام کردند.

در بخش داستانی، فاطمه نوفلی با فیلم کیف پول، احمد وحید امید از کشور افغانستان با فیلم ماهیگیر و کیارش اردشیر پور با فیلم آخرین جرعه حائز رتبه‌های اول تا سوم شدند. حامد نوبری و اصغربشارتی با قرمز کوچک – آبی بزرگ ازجزیره قشم تقدیر ویژه و محمد مهدی احمدی با فیلم زنگ بی صدا و علیرضا سلمانپوربا فیلم اینام شایسته تقدیر معرفی شدند.

در بخش مستند، علی صیدی با فیلم چشمه، جابر بادیاد با فیلم مندو و سارا براتی با فیلم تکیه بر آب به ترتیب رتبه‌های اول تا سوم را بدست آوردند و محمد حسین صفری با فیلم رؤیای دریا و مهدی فلامرزی با فیلم ۳cc شایسته تقدیر معرفی شدند.

در بخش انیمیشن، محبوبه کلایی با فیلم سراب، شیوا ممتحن با فیلم بحران و مریم کریمی با فیلم نبض به ترتیب موفق به کسب رتبه‌های اول تا سوم شدند و مهدی شاد با فیلم ایستگاه بعدی و سید مبین موسوی نژاد به عنوان برگزیدگان شایسته تقدیر اعلام شدند.

فیلم کوتاه «قرمز کوچک، آبی بزرگ» به کارگردانی اصغر بشارتی و سید حامد نوبری در دومین جشنواره بین المللی خود تقدیر ویژه هئیت داوران را دریافت کرد. فیلم کوتاه «قرمز کوچک، آبی بزرگ» تهیه کنندگی، تصویربرداری و صدابرداری این فیلم کوتاه برعهده اصغر بشارتی بوده و سید حامد نوبری نویسنده این اثر بوده است.

مدت زمان این فیلم کوتاه ۶۰ ثانیه بوده و اصلاح رنگ و جلوه‌های ویژه آن توسط منصور وحدانی بوده و امین اردانی، صداگذار، سمیر امیدوار، بازیگر و یونس دهقانی، طراحی پوستر سایر عوامل فیلم این فیلم را تشکیل می‌دهند.

فیلم کوتاه «قرمز کوچک، آبی بزرگ» با رویکرد محیط زیستی به مشکلات و بحران‌های ناشی از کم آبی و آثار آن بر زندگی موجودات می‌پردازد.

کد خبر 5235474

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha