۲۶ خرداد ۱۴۰۰، ۱۵:۴۵

نکات مهم در زمان خرید میکروفن بی سیم

نکات مهم در زمان خرید میکروفن بی سیم

شاید برای شما نیز این سوال به وجود آید که چگونه می توان یک میکروفن بی سیم مناسب از فروشگاه معتبر تهیه نمود. در این مطلب قصد داریم تا به صورت اختصاصی به این سوالات پاسخ دهیم.

به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر، میکروفن بی سیم یکی از گزینه‌های بسیار مهم در حرفه‌هایی چون خبرنگاری است. اگر که قصد دارید، کیفیت صدای ضبط شده را به صوت فوق العاده ای افزایش دهید، لازم است تا حتماً از این ابزار بهره جویید. با توجه به اینکه انواع میکروفن بی سیم، اعم از میکروفن یقه‌ای در بازار با رنج قیمت متفاوتی به فروش می رسند. شاید برای شما نیز این سوال به وجود آید که چگونه می‌توان یک میکروفن بی سیم مناسب از فروشگاه معتبر تهیه نمود. در این مطلب قصد داریم تا به صورت اختصاصی به این سوالات پاسخ دهیم.

راهنمای خرید میکروفن بی سیم:

استفاده از میکروفن برای افزایش کیفیت صدای ضبط شده دارای سابقه طولانی می‌باشد، با این حال میکروفن‌های سیم دار خود چالش بزرگی برای افراد بودند که حمل و نقل و استفاده از آنها را با مشکل روبرو می‌نمود. میکروفن بی سیم امروزه گزینه خوبی محسوب می‌شود تا بتوان به کمک آن اقدام به ضبط صدا کرد. فروشگاه‌های بسیاری در فضاهای مجازی، اینترنتی و همچنین به صورت حضوری اقدام به ارائه میکروفن می‌نمایند اما اعتماد به آنها با توجه به قیمت‌های گاهاً زیاد و متفاوت دشوار می‌باشد. فروشگاه اینترنتی دید نگار برای اینکه بتواند تمام شک خریداران را از بین ببرد، به صورت دقیق در مورد هر کدام از این میکروفن‌ها، ویژگی‌های آنان و کاربرد آنها توضیحات مفصلی ارائه نموده است تا فرد آگاهانه‌تر اقدام به خرید نماید. اما به عنوان خریدار قبل از خرید لازم است تا با انواع میکروفن بی سیم آشنا شوید:

میکروفن یقه‌ای:

این نوع از میکروفن‌ها همانگونه که از نام آنها مشخص است به یقه وصل می‌شوند و می‌توانند به گونه نصب گردند که در ظاهر مشخص نباشند. افرادی که در زمان صحبت حرکت می‌نمایند یا در اجرای تحرک بالایی دارند، عموماً می‌توانند با میکروفن‌های مذکور به راحتی فعالیت کنند. در حال حاضر تکنولوژی جدیدی از میکروفن یقه‌ای در بازار عرضه شده است که دارای دو آنتن بوده و یک مورد بر روی فرستند و مورد دیگر بر روی گیرنده نصب می‌شوند. این گزینه کیفیت صدای بهتری دارد. میکروفن‌های یقه‌ای خود به دو صورت با سیم و بی سیم می‌باشند. در فروشگاه اینترنتی چون دیدنگار در زمان خرید این مورد به وضوح مشخص شده است. از جمله مزایای میکروفن یقه‌ای بی سیم می‌توان به تعداد کمتر سیم‌ها، شیک‌تر بودن، راحتی سخنران و مواردی از این قبیل اشاره نمود.

نکات مهم در زمان خرید میکروفن بی سیم

میکروفن بی سیم یقه‌ای:

در این فروشگاه اینترنتی وقتی قصد تهیه میکروفن بی سیم یقه‌ای را داشته باشید، قطعاً می‌توانید کاربردهای آن را در ذیل مشخصات آن مطالعه نمایید. این موارد برای افرادی که پادکست تهیه می‌نمایند، خوانندگان، مجریان، سخنران‌ها و مواردی در این حوزه گزینه خوبی می‌باشد.

میکروفن‌های بیسیم دستی:

این میکروفن‌ها عموماً توسط خبرنگاران مورد استفاده قرار می‌گیرد و عملیات ضبط صدا را تسهیل می‌نمایند اما باید در نظر داشت که با توجه به حجم و اندازه بزرگ‌تر ممکن است که طرفداران کمتری داشته باشد. این موارد عموماً به صورت شارژی و یا دارای باتری هستند.

تهیه میکروفن بویا:

یکی از انواع میکروفن‌های یقه‌ای و استودیویی که امروزه در بازار فروش خوبی داشته و در فروشگاه‌های معتبر نیز می‌توانید آن را مشاهده نمایید، میکروفن بویا می‌باشد. این میکروفن به کمک باتری تغذیه می‌شود و از نوع یقه‌ای؛ با سیم یا کندانسور الکترونیکی است لذا کیفیت صدای آن به نسبت مدل‌های مشابه بسیار بهتر است.

این برند امروزه دارای طرفداران بسیاری است زیرا به راحتی می‌تواند نصب شود، دارای جک ارتباطی از نوع ۳.۵ میلی متری است که نویزها را حذف کرده و صدا را نرم‌تر می‌نماید. با توجه به بررسی ویژگی‌های این میکروفن بی سیم در سایت فروشگاه مذکور، می‌توانید به اطلاعات زیر دست یابید:

قیمت: از لحاظ قیمت جز میکروفن‌های میان رده می‌باشد و قیمت گذاری خوبی برای آن صورت گرفته است.

ارگونومی: نحوه فعالیت با آن آسان است و و دارای کارکرد عالی می‌باشد.

قابلیت: این میکروفن، هم اکنون دارای امکانات گسترده ای که به واسطه آنها می‌تواند نیاز کاربران را برطرف سازد.

حساسیت: میکروفن مذکور دارای حساسیت ۹۰ دسی بل بوده و به راحتی خواهد توانست نویزهای اضافی را حذف نماید.

نکات مهم در زمان خرید میکروفن بی سیم

میکروفن بی سیم بویا:

چرا باید از دیدنگار خرید کنیم؟

در پاسخ باید به این موضوع توجه داشته باشید که دیدنگار یک فروشگاه اینترنتی معتبر با دارا بودن نماد اعتماد الکترونیک می‌باشد که سابقه بیش از ۱ دهه فعالیت را در ارائه خدمات دیجیتالی اعم از تبلت، دوربین، میکروفن و لوازم جانبی آنها دارد. اما برخی دیگر از ویژگی‌های منحصر به فرد فروشگاه دیدنگار:

در دیدنگار می‌توانید تمام جزئیات و ویژگی‌های کالا را مشاهده کنید.

امکان فروش نقدی و یا اقساطی وجود دارد.

شما از طریق این فروشگاه اینترنتی می‌توانید برخی از کالاهای دست دوم اما با کارکرد خوب را با قیمتی به مراتب کمتر تهیه نمایید.

پاسخگویی و خدمات پس از فروش از دیگر ویژگی‌های این فروشگاه اینترنتی می‌باشد که نظر و اعتماد کاربران را جلب می‌نماید.

این مطلب، یک خبر آگهی بوده و خبرگزاری مهر در محتوای آن هیچ نظری ندارد.

کد خبر 5236525

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha