۲۷ خرداد ۱۴۰۰، ۱۲:۱۵

مدیرکل امور مالیاتی گلستان:

 مهلت ارائه اظهارنامه صاحبان مشاغل تا ۱۵ تیرماه تمدید شد

 مهلت ارائه اظهارنامه صاحبان مشاغل تا ۱۵ تیرماه تمدید شد

گرگان- مدیرکل امور مالیاتی استان گلستان از تمدید مهلت ارائه اظهارنامه مالیاتی و ارسال فرم تبصره ماده ۱۰۰ قانون مالیاتهای مستقیم تا ۱۵ تیرماه خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، علی اصغر هزارجریبی پیش از ظهر پنج شنبه در گفتگو با خبرنگاران اظهارکرد: با اشاره به اعلام رئیس کل سازمان امور مالیاتی کشور، مهلت ارائه اظهارنامه مالیاتی صاحبان مشاغل تا ۱۵ تیرماه تمدید شد.

مدیرکل امور مالیاتی استان گلستان افزود: این عمل بنا به درخواست اتاق اصناف ایران و تصویب ستاد ملی مدیریت کرونا، اتفاق افتاده است.

وی با اشاره به مشکلات و شرایط خاص ناشی از شیوع ویروس کرونا در کشور، گفت: صاحبان مشاغل تا ۱۵ تیرماه فرصت دارند، ضمن مراجعه به سایت سازمان امور مالیاتی کشور نسبت به ارائه اظهارنامه مالیاتی و یا ارسال فرم تبصره ماده ۱۰۰ قانون مالیات های مستقیم اقدام کرده و از تسهیلات و معافیت های قانونی بهره مند شوند.

هزارجریبی تأکید کرد: برای تسلیم اظهارنامه مالیاتی به حضور در ادارات نیازی نیست و صاحبان مشاغل و همه مودیان مالیاتی می توانند با مراجعه به سایت نسبت به تسلیم اظهارنامه الکترونیکی و پرداخت مالیات ابرازی خود اقدام کنند.

کد خبر 5237082

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha