۱ تیر ۱۴۰۰، ۱۲:۵۳

دفاع شعبانی بهار از ناکامی کمانداران در کسب سهمیه دوباره تیروکمان

دفاع شعبانی بهار از ناکامی کمانداران در کسب سهمیه دوباره تیروکمان

رئیس فدراسیون تیر و کمان با تاکید بر اینکه ایران می توانست در فرانسه صاحب سهمیه جدید شود، گفت: . آنهایی که برد و باخت را جدی می‌گیرند فلسفه ورزش را نمی شناسند. 

به گزارش خبرنگار مهر، غلامرضا شعبانی بهار که در مراسم رونمایی از تندیس قهرمانان المپیک و پارالمپیک حضور داشت، با بیان اینکه برنامه‌های تدارکاتی تیروکمان درای المپیک از شهریور گذشته آغاز شد، گفت: این برنامه ها تا امروز ادامه داشته است. در المپیک اما با تک سهمیه میلاد وزیری حضور خواهیم داشت. البته در بخش معلولان۶ سهمیه گرفته کسب شده است.

وی درباره اینکه برای کسب سهمیه پاداش تعیین کرده بودید اما نتیجه‌ای حاصل نشد، گفت: بله ۱۰۰ میلیون پاداش تعیین کردیم اما متاسفانه این اتفاق نیفتاد.

رئیس فدراسیون تیر و کمان با بیان اینکه عملکرد کمانداران در فرانسه خوب بود، خاطرنشان کرد: نعمتی و عبدالهی با تیر طلایی باختند که اگر می‌بردند یکی از آنها می‌توانست سهمیه بگیرد اما ذات ورزش همین است. آنهایی که برد و باخت را جدی می‌گیرند فلسفه ورزش را نمی شناسند.

شعبانی‌بهار درباره اینکه آیا انتخاب وزیری برای المپیک قطعی است، اظهارداشت: وزیری براساس عملکردی که در ۳ مسابقه داشته با نظر قطعی سرمربی او معرفی شده و امروز اسم او را اعلام کردیم.

کد خبر 5241775

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha