۲ تیر ۱۴۰۰، ۲۲:۵۰

مظلومی پس از انتصاب در هیات مدیره: سوابق من در استقلال مشخص است

مظلومی پس از انتصاب در هیات مدیره: سوابق من در استقلال مشخص است

عضو جدید هیات مدیره باشگاه استقلال گفت: سوابق من به عنوان بازیکن، مربی و سرپرست در باشگاه استقلال مشخص است و امروز آمده ام تا از این تجارب استفاده کنم.

به گزارش خبرگزاری مهر، پرویز مظلومی، پیشکسوت تیم فوتبال، پس از انتصابش به عنوان عضو هیات مدیره باشگاه استقلال، در گفت‌وگو با رسانه رسمی این باشگاه، گفت: سابقه من در استقلال به عنوان بازیکن، سرمربی، مربی و سرپرست مشخص است. بنده به عنوان یک پیشکسوت استقلال که بخش بزرگی از عمرش را در استقلال گذرانده، آمده‌ام تا تمام تجربیات خود را در خدمت استقلال بگذارم و از همه پیشکسوتان در این راه طلب کمک دارم. مطمئنم با انسجام پیشکسوتان و هواداران و حمایت از کادر مدیریتی و کادر فنی محترم، می‌توانیم به ستاره سوم دست پیدا کنیم.

وی افزود: مدیریت و اعضای هیات مدیره برای موفقیت استقلال هم قسم شده‌اند و از کادر فنی حمایت قاطعانه داریم تا ان‌شاءالله استقلال به موفقیت برسد.

کد خبر 5243105

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • IR ۰۱:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۳
      1 0
      آقای مظلومی سلام وخسته نباشی... از جنابعالی تنها خواهشی که داریم..اینکه تمام اموالی که از باشگاه استقلال که رئال مادرید ایران است راازوزارت.ورزش پس بگیرید خودت خوب میدونی که اولین تیمی که دراسیا باشگاه شد. تاج یا همین استقلال است.از زمین ورزشی گرفته تا تمام ساختمانها...
    • IR ۰۲:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۳
      0 0
      آقایان هیئت مدیره استقلال سلام.. چطور در مرحله‌ اول تیمهای ایرانی رفتند در عربستان سعودی بازی کردن..حالا که خودشان قبل از بازیها برنامه‌ریزی کرده بودند را اجرا نمی کنند.. خواهشا شما هم نرید تا خودشان متوجه بی عدالتیشان بشوند
    • بابک IR ۰۷:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۳
      0 1
      ما نیز از همین نگرانیم! سوابق شما !