۸ تیر ۱۴۰۰، ۱۳:۳۵

استاندار البرز مطرح کرد؛

پروژه کمربندشمالی کرج بر مدار پیشرفت

پروژه کمربندشمالی کرج بر مدار پیشرفت

کرج - استاندار البرز گفت: با پیگیری‌های صورت گرفته توجه دولت به پروژه کمربندشمالی کرج جلب شد و ۴۵۰ میلیارد تومان برای این پروژه تخصیص یافت.

به گزارش خبرنگار مهر، عزیزالله شهبازی ظهر سه شنبه با حضور سرزده در محل پروژه‌های کمربند شمالی کرج و ورزشگاه ۶ هزار نفری انقلاب کرج، روند پیشرفت و تکمیل این پروژه‌ها را مورد بررسی قرار داد.

وی با بیان اینکه این پروژه‌ها به‌ویژه در ۳ سال اخیر مورد مطالبه جدی مردم است، ادامه داد: جای خرسندی دارد که دولت برخلاف محدودیت‌های مالی، برای پیشبرد پروژه‌های استان با قدرت در میدان بوده است.

استاندار البرز بیان کرد: با پیگیری‌های صورت گرفته توجه دولت به پروژه کمربند شمالی کرج و اهمیت آن جلب شد و ۴۵۰ میلیارد تومان برای این پروژه تخصیص یافت و امیدواریم با تدابیری که صورت گرفته است بتوانیم شاهد بهره‌برداری از این پروژه در دولت تدبیر و امید باشیم.

وی تصریح کرد: همچنین با تغییر پیمانکار ورزشگاه ۶ هزار نفری انقلاب کرج و پیگیری‌هایی که در سطح ملی و استانی صورت گرفت در چند سال اخیر بر سرعت تکمیل آن افزوده شد.

شهبازی خاطرنشان کرد: اکنون نیز با توجه به رفع موانع این پروژه‌ها در انتظار هستیم که مسئولان مربوطه به وعده‌های خود عمل کنند.

وی متذکر شد: هم‌افزایی و تعامل بسیار مطلوبی در سطح استانی و کشور برای تسریع در بهره‌برداری از این پروژه‌های مهم صورت گرفته است.

کد خبر 5246898

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • IR ۰۰:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۹
      7 1
      باسلام خدمت شهردار محترم استان البرز.از شما خواهشمندیم که به پروژه دریاچه مصنوعی کرج(زیر پل شهید مدرس در میدان حافظ کرج)نیز زودتر رسیدگی کنید تا هم محوطه زیباتر شود هم اینکه محل برای عبور و مرور مردم در کنار رودخانه راحتر شود هم اینکه بساط معتادین جمع شود تا امنیت برای خانواده ها بیشتر شود.باتشکر
    • hamed IR ۰۴:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۰
      1 0
      لطفا پل باستانی را تخریب شده رها نکنید,تکلیف نماد غیب شده روی ستون همجوار پل در کنار اداره برق شرق کرج چیست؟متاسفم که باید بگویم بی تشکر
    • IR ۱۳:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۰
      0 0
      باسلام لطفا به نانوایان استان البرزو شهرستان فریس هم یه نگاهی بگنید دیگه کارگر نونوایی پیدا نمیشه با کمبود ارد مواجه شدیم کمبود کارگر نون بربری هزارتومان سال ۹۷بود الان که ۳سال ازاین موصوع میگذرد همه چی ۲برابر شده ولی نون همچنان همان قیمت.ممنون ازاقای شهبازی استاندارالبرز
    • US ۰۲:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۱
      0 0
      با سلام لطفا به باغستان غربی نیایش ها هم رسیدگی کنید هنوز بعد از ۱۰ سال نیایش های اخر اسفالت نشده در ضمن بلاخره این اتوبان همت کی تموم میشه ممنون میشم پاسخ بدید
    • نینا صمیم پور IR ۱۳:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۱
      0 0
      سلام . جناب استاندار ، جناب شهردار کرج و جناب شهردار منطقه ۱۰ کرج ، خواهش میکنم منطقه حصار را هم جزیی از کرج بدانید و به مشکلاتش رسیدگی کنید ... منطقه ای که میتوان با بودجه کمی ، درآمد فوق العاده برای کرج بدست آورد .. رودخانه را تمیز و لایروبی کنید ، ورودی حصار را گلکاری کنید و نیمکت بگذارید.
    • US ۱۵:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۲
      0 0
      باید پرسید چطور یک نفر وسط اتوبان کنار گذر شمالی ساختمان میسازد که باعث معضل در پیشرفت کار میشود و چه کسانی مجوز داده اند ؟
    • امیر IR ۲۲:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۲
      0 0
      نانوایی ها آرد یارانه ای را بطور قاچاق و آزاد میفروشند