۱۳ تیر ۱۴۰۰، ۱۴:۰۶

معاون اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان:

۷۰۷ فقره تسهیلات مشاغل خانگی در زنجان پرداخت شده است

 ۷۰۷ فقره تسهیلات مشاغل خانگی در  زنجان پرداخت شده است

زنجان-معاون اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان گفت: ۷۰۷ فقره تسهیلات برای مشاغل خانگی در استان زنجان پرداخت شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، طیب جعفری ظهر یکشنبه در جمع خبرنگاران در محل استانداری زنجان گفت: طرح ملی توسعه مشاغل خانگی در سه فاز و ۱۲ گام به اجرا گذاشته شده و باید نسبت به توانمندسازی متقاضیان و نیز اتصال محصولات تولید شده اقدامات لازم انجام شود.

وی اظهار کرد: هدف از طرح توسعه مشاغل خانگی بهبود معیشت، افزایش رفاه خانواده‌ها است.

معاون اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان با بیان اینکه بیشتر مشاغل خانگی در بخش فرش دستباف و کشاورزی است، گفت: با کمک دستگاه‌های اجرایی مجوزهای مشاغل خانگی در استان زنجان صادر می‌شود.

جعفری تاکید کرد: طی سال جاری صدور مجوز مشاغل خانگی در استان قوت می‌گیرد و طبق برنامه ریزی های انجام شده اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان نسبت به توسعه مشاغل خانگی جدی است.

وی گفت: از سال ۹۰ تا پایان سال گذشته بیش از ۵۳ میلیارد تومان تسهیلات مشاغل خانگی در استان پرداخت شده و برای هشت هزار ۸۱۵ نفر اشتغال ایجاد شده است.

معاون اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان با بیان اینکه ۷۰۷ مورد تسهیلات مشاغل خانگی در استان پرداخت شده است، ابراز داشت: استان زنجان در پرداخت تسهیلات مشاغل خانگی در سطح کشور رتبه خوبی را دارد.

کد خبر 5250297

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha