۲۰ تیر ۱۴۰۰، ۱۱:۴۱

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان خوزستان:

تیم‌های ارزیاب هلال‌احمربه مناطق متأثر از زلزله جایزان اعزام شدند

تیم‌های ارزیاب هلال‌احمربه مناطق متأثر از زلزله جایزان اعزام شدند

اهواز- مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان خوزستان با تأکید بر اینکه این زلزله تاکنون خسارات جانی نداشته است، گفت: تیم‌های ارزیاب هلال‌احمر به مناطق متأثر از زلزله امروز صبح جایزان اعزام شدند.

به گزارش خبرنگار مهر، علی خدادادی پیش از ظهر امروز یکشنبه اظهار کرد: با توجه به زلزله‌ای که در منطقه جایزان و به بزرگی ۴.۳ در مقیاس ریشتر به وقوع پیوسته است، تیم‌های عملیات امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر در شهرستان‌های امیدیه، رامهرمز و باغملک به حالت آماده‌باش در آمده‌اند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان خوزستان به اعزام تیم‌های ارزیاب به منطقه اشاره کرد و افزود: تاکنون گزارشی مبنی بر ایجاد خسارات جانی دریافت نشده است.

او در ادامه با توصیه به کسب اطلاعات صحیح از طریق رسانه‌های موثق و معتبر، خواستار حفظ آرامش اهالی ساکن در مناطق متأثر از این زمین لرزه شد.

به گزارش مهر، ساعت ۶:۰۸ دقیقه صبح امروز ۲۰ تیرماه زمین لرزه‌ای به قدرت ۴.۳ ریشتر حوالی جایزان در خوزستان را به شدت به لرزه درآورد.

این زمین لرزه در طول جغرافیایی: ۴۹.۸۳، عرض جغرافیایی: ۳۱.۱ و عمق ۱۰ کیلومتری زمین روی داد.

زلزله در ۲۴ کیلومتری جایزان (خوزستان)، ۲۹ کیلومتری رامهرمز (خوزستان)، ۳۰ کیلومتری میداود (خوزستان)، ۱۱۲ کیلومتری اهواز و ۱۶۷ کیلومتری شهرکرد رخ داد.

کد خبر 5255235

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha