۴ مرداد ۱۴۰۰، ۱۹:۳۰

مدیرکل ارشاد البرز:

حوزه فرهنگ دیربازده است/ هزینه‌کرد حوزه فرهنگی سرمایه‌گذاری پرسود

حوزه فرهنگ دیربازده است/ هزینه‌کرد حوزه فرهنگی سرمایه‌گذاری پرسود

چهارباغ - مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز گفت: حوزه فرهنگ دارای لایه‌های پنهان بوده و حوزه‌ای دیربازده است، بنابراین نباید انتظاری برای زودبازده بودن فعالیت‌های فرهنگی داشته باشیم.

به گزارش خبرنگار مهر، ناصر مقدم بعد از ظهر دوشنبه در دیدار با شمیرانی فرماندار چهارباغ که در محل دفتر فرماندار شهرستان چهار باغ برگزار شد ناصر مقدم ضمن تبریک فرا رسیدن دهه ولایت و تأسیس شهرستان چهارباغ اظهار کرد: برای توسعه و افزایش سطح خدمات فرهنگی و هنری و مذهبی به مردم این شهرستان آمادگی کامل داریم و سعی بر ایجاد زیرساخت‌های لازم در حوزه فرهنگ هستیم.

وی با اشاره به سوابق و نگاه فرهنگی فرماندار این شهرستان بیان کرد: قطعاً سوابق شمیرانی و نگاه و توجه خاص وی به حوزه فرهنگ و هنر کار را برای مسئولان و کارگزاران این حوزه راحت‌تر خواهد کرد و طبعاً شاهد رشد هرچه بیشتر در افزایش کیفی و کمی فعالیت‌ها و خدمات حوزه فرهنگی و هنری در این شهرستان خواهیم بود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز با اشاره به اختصاصات و شرایط کار فرهنگی و هنری تصریح کرد: حوزه فرهنگ دارای لایه‌های پنهان بوده و حوزه‌ای دیربازده است، بنابراین نباید انتظاری برای زودبازده بودن فعالیت‌های فرهنگی داشته باشیم.

وی ادامه داد: باید در فعالیت‌های خود صبر داشته باشیم تا در نهایت به هدف اصلی خود از انجام امور فرهنگ و فرهنگ‌سازی در جامعه برسیم.

مقدم با اشاره به ضرورت توجه بیش از پیش به امور فرهنگی خاطرنشان کرد: رویدادهای و برنامه‌های فرهنگی و هنری و مذهبی تأثیرات مهم و ماندگار و مؤثر در جامعه خواهد داشت، بنابراین باید سرمایه‌گذاری مناسبی از هر جهت در این زمینه صورت بگیرد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز گفت: اگر خواهان توسعه هرچه بهتر تمامی شئون جامعه هستیم قطعاً باید تا سرحد امکان در حوزه فرهنگ و هنر سرمایه‌گذاری کنیم.

وی اظهار کرد: بدون شک هرگونه هزینه‌کرد در حوزه فرهنگ و هنر به منزله یک سرمایه‌گذاری پر سود محسوب می‌شود که در آینده چندین برابر ارزش مادی هزینه شده را به جامعه باز خواهد گرداند.

مقدم بیان کرد: آمادگی خود را برای تأسیس هرچه سریع‌تر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان چهارباغ اعلام می‌کنیم البته در این راستا خواستار حمایت و مشارکت فرمانداری این شهرستان در راه‌اندازی هرچه سریع‌تر این اداره هستیم.

امور فرهنگی لازمه قطعی امروز جامعه است

قدرت‌الله شمیرانی فرماندار شهرستان چهارباغ نیز بر ضرورت کار فرهنگی و تأثیر بالای آن در جامعه تأکید کرد و گفت: آمادگی خود را برای حمایت حداکثری از حوزه فرهنگ و هنر شهرستان تازه تأسیس چهارباغ اعلام می‌کنیم.

وی با بیان اینکه امور فرهنگی لازمه قطعی امروز جامعه است، تصریح کرد: باید به کیفیت فعالیت‌های فرهنگی به ویژه مناسبتی نسبت به کمیت آن اولویت دهیم، چراکه در این صورت زودتر به هدف خود خواهیم رسید.

فرماندار شهرستان چهارباغ بیان کرد: باید برنامه‌های را به سمت کیفیت سوق دهیم، چراکه این برنامه از اثربخشی مثبت و مطلوب برخوردار هستند و مخاطب بیشتری را نیز جذب خواهند کرد.

کد خبر 5266378

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha