۵ مرداد ۱۴۰۰، ۱۰:۱۷

بیغش در گفتگو با مهر:

آمریکا باید بفهمد که روحانی رفته‌ است/ دیگر زیربار قلدری نمی‌رویم

آمریکا باید بفهمد که روحانی رفته‌ است/ دیگر زیربار قلدری نمی‌رویم

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با بیان اینکه آمریکا باید بداند که روحانی رفته‌ است، گفت: ظریف و روحانی با تفکر نزدیک به غرب، با رأی مردم از صحنه سیاسی حذف شده‌اند.

محمود احمدی بیغش عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه دشمنی آمریکا علیه ملت ایران ادامه دارد، اظهارداشت: علت دشمنی آن است که دستگاه‌های اطلاعاتی آمریکا در ایران و کشورهای منطقه افرادی مزدور هستند و گراهای غلطی را به دولتمردان آمریکا می‌دهند.

نماینده مردم شازند در مجلس شورای اسلامی افزود: آمریکایی‌ها تصور می‌کنند همه ملت ایران مانند ظریف و روحانی فکر می‌کنند اما باید بدانند که امروز تفکر روحانی و ظریف نزد مردم جایگاهی ندارد.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس با تأکید بر اینکه آمریکایی‌ها باید بفهمند که «آن مرد رفت» تصریح کرد: ظریف و روحانی با تفکر نزدیک به غرب و آمریکا از صحنه سیاسی به خواست و اراده مردم حذف شدند و تفکر جدیدی بر روی کار آمده که برخاسته از انقلاب، امام خمینی(ره) و اعتقادات مردم است. این تفکر زیر بار قلدری آمریکا نخواهد رفت.

وی ادامه داد: دولت انقلابی در یک تعامل دوطرفه و عادلانه مبتنی بر منافع و عزت ملت ایران، آماده مذاکره است.

احمدی بیغش تأکید کرد: آمریکا چاره‌ای ندارد جز اینکه بپذیرد «آن تفکر رفت» و تفکر جدیدی روی کار آمده که نگاهی متفاوت به آمریکا و غرب دارد.

وی با اشاره به اینکه رویگردانی مردم از تفکر نزدیک به غرب برای آمریکا و اروپا سنگین است، گفت: آمریکا همزمان با روی کار آمدن دولت جدید تلاش دارد تحریم‌ها و حملات رسانه‌ای خود علیه ملت ایران را افزایش دهد تا تفکر انقلابی را تحت تأثیر خود قرار دهد. آمریکا، دوستان و طرفدارانش را در ایران از دست داده لذا تلاش می کند فشارها به ملت ایران را افزایش دهد.

کد خبر 5266645

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • فیروزاسماعیلی IR ۱۰:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۵
      1 0
      آقای نماینده لطفابه جای حاشیه به دغدغه های مردم به پردازیدبه مشکلاتی مانندتورم وبیکاری و......
      • IR ۲۳:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۵
        0 0
        خدا کمک کنه از این وضع و مشکلات نجات پیدا کنیم
    • IR ۱۱:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۵
      1 0
      روحانی وظایف بايد محاکمه بشوند،
    • حسام IR ۱۷:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۵
      2 0
      ععععجب، پس چطور مردم ریختن وسط خیابوناا
    • غلوم IR ۲۲:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۵
      0 0
      بله واس شماهاکه مهم نیست،حقوق وپاداش میلیاردی وخودروی لاکچری و بورسیه کاناداوامریکای آقازاده هاتون ردیف ردیف این ملت فدای کاسبی تان