۵ مرداد ۱۴۰۰، ۱۱:۵۹

معاون علمی رئیس جمهور:

۲۵۰ هزار میلیارد ریال تسهیلات به شرکت‌های دانش‌بنیان پرداخت شد

۲۵۰ هزار میلیارد ریال تسهیلات به شرکت‌های دانش‌بنیان پرداخت شد

شهرکرد- معاون علمی و فناوری رئیس‌جمهور با اشاره به ضرورت حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان گفت: دولت برای حمایت از این بخش ۲۵۰ هزار میلیارد ریال تسهیلات به شرکت‌های دانش‌بنیان کشور پرداخت کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سورنا ستاری پیش از ظهر سه‌شنبه در گفتگو با خبرنگاران در شهرکرد با اشاره به حمایت ۲۵۰ هزار میلیارد ریالی از شرکت‌های دانش بنیان کشور، اظهار کرد: این میزان تسهیلات از سوی بانک‌های عامل در اختیار شرکت‌های دانش‌بنیان قرار گرفته است و هم‌اکنون برای تسهیلات بانکی به شرکت‌های دانش‌بنیان محدودیتی وجود ندارد.

ستاری گفت: همکاری بانک‌های عامل در حوزه اقتصاد دانش‌بنیان کشور مطلوب و قابل قبول است.

وی یادآور شد: توسعه اکوسیستم و زیست‌بوم فناوری استان‌های کشور از مهم‌ترین برنامه‌ها و اهداف معاونت علمی و فناوری ریاست‌جمهوری به‌شمار می‌رود و در این راستا شرکت‌های دانش‌بنیان جدید و توسعه پارک‌های علم و فناوری در سطح کشور مورد توجه است.

وی گفت: چهارمحال و بختیاری جزو استان‌هایی است که اکنون زیرساخت‌های مطلوبی در حوزه علم و فناوری دارد و برای توسعه زیرساخت‌ها و کمک به شرکت‌های دانش‌بنیان کمک‌ها و حمایت‌های جدی در دستور کار است.

مرکز نوآوری صنعتی شماره ۲ پارک علم و فناوری چهارمحال و بختیاری روز سه‌شنبه با حضور معاون علمی و فناوری رئیس جمهوری افتتاح شد.

کد خبر 5266810

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha