۵ مرداد ۱۴۰۰، ۱۵:۱۱

در قالب نامه سرگشاده منتشر شد؛

دلنوشته داریوش ارجمند خطاب به دو وزیر/ قبل از تسلیت به فکر باشید

دلنوشته داریوش ارجمند خطاب به دو وزیر/ قبل از تسلیت به فکر باشید

بازیگر پیشکسوت تئاتر، سینما و تلویزیون با انتشار متنی خطاب به وزرای ارشاد و بهداشت، خواستار رسیدگی سریع آنها به وضعیت یک هنرمند درگیر بیماری کرونا شد.

به گزارش خبرنگار مهر، داریوش ارجمند بازیگر پیشکسوت تئاتر، سینما و تلویزیون با انتشار متنی خطاب به سید عباس صالحی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و سعید نمکی وزیر بهداشت خواستار رسیدگی سریع آنها به یک هنرمند پیشگام نگارگری شد.

در متن نوشته شده از سوی داریوش ارجمند آمده است:

هوالشافی

جناب آقایان دکتر نمکی و دکتر صالحی؛ با سلام و احترام

واقعأ از سر درد و رنج این یادداشت را برایتان می‌نویسم.

هنرمندی شاخص و درجه یک در حوزه نگارگری به دلیل بیماری کرونا در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان امیر اعلم تهران در حالت کمای مصنوعی با مرگ دست و پنجه نرم می‌کند.

استاد «مهرزمان فخار منفرد» بانوی هنرمندی است که از گنجینه‌های هنری کشور است ولی متأسفانه مثل بسیاری از هنرمندان شاخص از موهبت چهره بودن!! برخوردار نیست تا روسای قوا، وزرا و نمایندگان مجلس، صدا و سیما، مطبوعات و… و. در بیمارستان بر بالینش عکس، فیلم و خبر تهیه کنند و از او بنویسند، سفارش‌کنند…!

دلنوشته داریوش ارجمند خطاب به دو وزیر/ قبل از تسلیت به فکر باشید

البته جا دارد از جناب آقای دکتر نوبخت عزیز معاون محترم رئیس جمهور که پیگیر موضوع بوده و همواره در غم و شادی در کنار هنرمندان به ویژه پیشکسوتان هستند تشکر کنم، ولی تمنا دارم برخلاف روال معمول که در نزد مسئولین، مرده هنرمندان از زنده آنان قابل احترام تر است! قبل از آنکه خدای ناکرده به فکر پیام تسلیت باشید، فکری جدی به حال و روز این بانوی فرهیخته بکنید و اطمینان دهید که مسیر درمان ایشان به درستی در حال انجام است تا حداقل اندکی از نگرانی خانواده و دوستان کاسته شود.

ان‌شاءالله در آستانه عید غدیر خم، با الطاف و مدد الهی و دعای خیر مردم و دوستان شاهد شفای عاجل او و همه بیماران کرونایی باشیم.

داریوش ارجمند- کهنه سرباز جبهه فرهنگ و هنر - ۵ مرداد ۱۴۰۰

کد خبر 5267037

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • مرشدى IR ۱۶:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۵
      6 3
      در منشور حقوق بيماران تبصره و استثناء براى درمان بيماران هنرمند وجود ندارد همه از حقوق يكسان بر خوردار هستند. اقاى نوبخت هم براى خيلى ها عزيز است خودنمايى در اين نامه بى مورد بوده است
    • IR ۱۶:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۵
      0 4
      جناب آقايان غلط است ( به چند طريق قابل اصلاح است. برخلاف غلط است ( خلاف كافى بود ) آيا ذكر روساى قوا وزراء .............. صدا وسيما در اين نامه خطاب به دو وزير لازم بود؟
    • ایرانی IR ۱۸:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۵
      9 3
      کهنه سرباز جبهه فرهنگ وهنر .آقای ارجمند هنوز فکر میکنه مالک اشتر هست واز نقشش بیرون نیومده
    • IR ۱۹:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۵
      12 3
      آدم نباید بیش ازحد احساساتی باشد. یعنی بااینهمه مشکلات در کشور،انچیزی که این فرد را بجوش وخروش آورده مشکل این یک بیمار است؟ ازرئسای قوا تا وزرای کشور و... همه بسیج بشوید که فلانی مریض شده!. مگه خون این بیمار از بقیه ی بیماران رنگین تره؟
    • IR ۰۱:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۶
      2 1
      هرکس به فکر خویشه کوسه به فکر ریشه هیچ کس به فکر مردم بی نوا نیست از پول بیت المال به جایی رسیدنولی به فکر خودشان هستند و همش به مردم اعتراض میکنند
    • میلاد IR ۰۷:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۶
      2 1
      اقای داریوش ارجمند تو هم با ان فیلم و سریال بدرد نخوره ت برای مردم دارین تصمیم میگرید.
    • میلاد IR ۰۷:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۶
      2 1
      داریوش ارجمند فکر میکنه با سریال ستایش واقعا بین مردم خیلی عزیز است . متاسفانه برعکسه. تازه نه خودش و نه هنرمندی که سنگش به سینه میزنه زیاد هم معروف نیستند.
    • . IR ۰۹:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۶
      2 2
      درودبرداریوش ارجمند،که پوزه هرچی حسودوبخیل و نامرد رو بخاک میماله
      • احمد IR ۱۴:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۶
        5 1
        چرا بى ادبانه نظر مينويسيد من و شما و داريوش ارجمند ايرانى هستيم اهانت به داريوش ارجمند اهانت بخودتان است انتقاد سازنده داريد مؤدبانه منعكس كنيد
    • IR ۱۶:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۶
      0 0
      پاسخ احمد به ميلاد بود عذرخواهى ميكنم
    • toork IR ۰۰:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۷
      0 0
      توی فیلم پدر سالار بودی /پس خاهشن جو نگیره تو رو که فکر کنی خیلی میفهمی//