۹ مرداد ۱۴۰۰، ۸:۰۳

در گفتگو با مهر تأکید شد؛

الگوسازی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان در برگزاری مناسبت ها

الگوسازی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان در برگزاری مناسبت ها

رشت- معاون سیاسی، امنیتی استاندار گیلان گفت: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان در برگزاری بسیاری از مناسبت های ملی و مذهبی در سطح ملی الگوسازی کرده است.

محمود قاسم‌نژاد در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه فعالیت‌هایی که در نظام اسلامی انجام شده و یا می‌شود نیازمند تبلیغ و تبیین صحیح است، گفت: دشمنان نظام و انقلاب اسلامی همواره در فضاهای مختلف بر علیه نظام اسلامی تبلیغات سو و سم‌پاشی می‌کنند که این تبلیغات نیاز به خنثی‌سازی دارد.

وی عصر حاضر را عصر رسانه و تبلیغات دانست و اظهار کرد: رسانه‌ها با تبلیغات، افکار عمومی جهان و ذهن‌ها را مدیریت می‌کنند و به هر سمت و سویی که استکبار جهانی می‌خواهد سوق می‌دهند.

نقش مؤثر شورای هماهنگی تبلیغات در خنثی کردن نقشه دشمنان

قاسم‌نژاد با اشاره به نقش مؤثر و تعیین‌کننده شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، تصریح کرد: نقش این نهاد انقلابی در روشنگری و تبیین صحیح اهداف عالیه انقلاب و خنثی کردن ترفندهای تبلیغاتی دشمنان با تکیه بر ظرفیت‌های مردمی و زمینه‌سازی حضور آنان در صحنه بسیار محوری و ضروری است.

معاون سیاسی امنیتی اجتماعی استاندار گیلان ادامه داد: عملکرد شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در بزرگداشت مناسبت‌های انقلاب اسلامی و برگزاری مراسم و راهپیمایی‌ها و همچنین اعلام مواضع در صحنه‌های حساس انقلاب اسلامی، بسیار تأثیرگذار و محوری بوده است.

وی با اشاره به دشمنی ادامه‌دار استکبار جهانی با انقلاب اسلامی، بیان کرد: دشمنان نظام حضور مردم در مراسم و راهپیمایی‌های مختلف را رصد می‌کنند و در تلاش هستند که مردم را ناامید و از حضور در صحنه‌های مختلف انقلاب اسلامی دور کنند.

قاسم‌نژاد با بیان اینکه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی تاکنون در تشویق و ترغیب مردم برای حضور در صحنه و آوردگاه‌های انقلاب اسلامی در برابر دشمنان نظام و انقلاب نقش مهمی داشته است، گفت: حضور پرشور مردم در صحنه‌ها و راهپیمایی مختلف در واقع تأیید انقلاب اسلامی و حمایت از ولایت فقیه است.

معاون سیاسی امنیتی اجتماعی استاندار گیلان با بیان اینکه در طول ۴۳ سال گذشته دشمنان نظام با فتنه‌های گوناگون خارجی و داخلی سعی در براندازی نظام جمهوری اسلامی داشتند، ادامه داد: تحریم‌های ظالمانه و کمرشکنی که دشمنان نظام علیه کشور ما وضع کردند می‌توانست مشکلات اساسی و بنیادینی برای هر کشوری ایجاد کند اما مردم ما پرقدرت و مستحکم در برابر دسیسه‌های دشمنان ایستاده‌اند.

وی با تاکید بر اینکه شورای هماهنگی با نقش بی‌نظیر خود موجبات روشنگری و بصیرت‌افزایی در جامعه فراهم کرده است، اظهار کرد: عملکرد این نهاد انقلابی پایه‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی را مستحکم کرده است.

موفقیت شورای هماهنگی در برگزاری مناسبت‌های ملی و مذهبی

قاسم‌نژاد با بیان اینکه آیت‌الله جنتی از شخصیت‌های ممتاز و با سابقه انقلاب اسلامی محسوب می‌شوند، تصریح کرد: ایشان چه در دوران مبارزات قبل از انقلاب و همچنین در جایگاه‌های مختلف بعد از انقلاب منشأ خیر و ثمرات بسیاری بوده‌اند از جمله در جایگاه ریاست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی که با حضور ایشان از دیرباز شاهد پویایی و موفقیت این نهاد انقلابی در انجام مأموریت‌ها و بزرگداشت مناسبت‌ها و همبستگی مردم هستیم.

معاون سیاسی امنیتی اجتماعی استاندار گیلان با اشاره به شرایط خاص کشور ناشی از شیوع بیماری کرونا و محدودیت‌هایی که در برگزاری تجمعات به شکل سابق وجود دارد، گفت: خوشبختانه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی به ویژه در استان گیلان توانسته است با به روز کردن خود و بهره‌گیری مناسب از ظرفیت فضای مجازی و صدا و سیما، از بروز وقفه و خلأ در برگزاری مراسم و بزرگداشت مناسبت‌های مذهبی و ملی جلوگیری کند و الگویی جدید و به روز شده‌ای در این راستا ارائه دهد که می‌تواند برای سایر نهادهای فرهنگی نیز الگو واقع شود.

وی به برگزاری رژه خودرویی خانوادگی یوم‌الله ۲۲ بهمن سال گذشته اشاره کرد و افزود: این مراسم نوآورانه از جمله ابداعاتی بود که توانست تهدید کرونا را به فرصت برای خلاقیت در برگزاری مناسبت‌ها تبدیل کند.

قاسم‌نژاد با بیان اینکه خوشبختانه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان از مدیری بسیار توانمند و موفق برخوردار است، تصریح کرد: مدیریت این شورا در استان با بهره‌گیری از جوانان مستعد و به روز و همچنین تعامل با سایر سازمان‌های فرهنگی استان، توانسته در شرایط گوناگون از جمله بدی آب و هوا و وضعیت کرونایی، زمینه‌ساز برگزاری برنامه‌های متنوع، نوآورانه و اثربخش باشد.

معاون سیاسی امنیتی اجتماعی استاندار گیلان با اشاره به اینکه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان در بسیاری از مواقع به عنوان الگویی موفق برای سایر استان‌ها مطرح است، اظهار کرد: استان گیلان در برگزاری باشکوه مراسم و بزرگداشت ایام‌الله انقلاب اسلامی جز استان‌های موفق بوده و به لحاظ پوشش خبری ملی در زمره سرخط خبرهای کشوری قرار گرفته است.

کد خبر 5269067

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha