۹ مرداد ۱۴۰۰، ۱۱:۴۰

نگاهداری عنوان کرد؛

برطرف شدن بخشی از نیازهای صنعت مسکن با انتخاب پایان نامه ها

برطرف شدن بخشی از نیازهای صنعت مسکن با انتخاب پایان نامه ها

مسئول باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان دانشگاه آزاد اسلامی گفت: بخشی از نیازهای مربوط به مسکن و شهرسازی با انتخاب پایان نامه ها توسط اساتید و دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی برطرف می شود.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از دانشگاه آزاد اسلامی، دکتر بابک نگاهداری مسئول باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان دانشگاه آزاد اسلامی در دیدار با مدیران یکی از بانک ها بر رفع نیازهای کشور در حوزه های مختلف از طریق پایان نامه ها تاکید کرد.

نگاهداری گفت: با توجه به شکل گیری برنامه پایش در دانشگاه آزاد اسلامی و یکپارچه سازی پروژه های کاربردی در جهت رفع نیازهای صنایع و سازمان های کشور، بخشی از نیازهای مربوط به مسکن و شهرسازی با انتخاب پایان نامه ها توسط اساتید و دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی برطرف می شود.

وی با بیان اینکه انجام پژوهش های کاربردی و پاسخ به نیازهای جامعه از رسالت های اجتماعی دانشگاه هاست، اظهار داشت: دانشگاه آزاد اسلامی رسالت اجتماعی خود را مجدانه پیگیری می کند و مسئولیتی که در این زمینه به باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان محول شده، حلقه نهایی برنامه پایش است.

مسئول باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان دانشگاه آزاد اسلامی ادامه داد: باید خروجی پایان نامه ها در اختیار صنایع قرار گیرد و همچنین مجموعه پایان نامه ها در قالب هسته و باشگاه گردهم آیند و پتانسیل هم افزایی را در راستای رفع نیازها در مقیاس بزرگتری ایجاد کنند.

کد خبر 5269399

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha