۱۲ مرداد ۱۴۰۰، ۱۶:۲۲

شهردار کرمانشاه:

سند چشم انداز کرمانشاه از سلیقه‌ای عمل کردن مدیران جلوگیری می‌کند

سند چشم انداز کرمانشاه از سلیقه‌ای عمل کردن مدیران جلوگیری می‌کند

کرمانشاه- شهردار کرمانشاه با اشاره به اهمیت تدوین سند چشم انداز توسعه شهر کرمانشاه گفت: سند چشم انداز توسعه شهر کرمانشاه از سلیقه‌ای عمل کردن مدیران جلوگیری می‌کند.

سعید طلوعی در حاشیه مراسم رونمایی از سند چشم انداز توسعه شهر کرمانشاه، در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: تدوین سند چشم انداز توسعه شهر کرمانشاه از یکسال و نیم گذشته توسط یک گروه مشاور حرفه‌ای در شهر کرمانشاه آغاز شد که کار بسیار ارزشمندی است.

وی افزود: گروه مشاوره سند چشم انداز شهر کرمانشاه دارای سابقه مطلوبی مانند تدوین سند چشم انداز شهرهایی مانند تهران، اصفهان و تبریز و … هستند.

شهردار کرمانشاه با اشاره به اهمیت تدوین سند چشم انداز شهر کرمانشاه، تصریح کرد: یکی از مشکلات اصلی مدیریت شهری در کشور سلیقه‌ای عمل کردن و بی برنامه بودن است اما داشتن برنامه سبب می‌شود کارها منظم و دقیق انجام شود.

طلوعی بیان کرد: سند چشم انداز توسعه شهر کرمانشاه ۲۰ ساله بوده و در بازه‌های مشخص برای کرمانشاه دارای برنامه‌های مشخص است و وضع موجود در این برنامه بررسی و برای رسیدن به اهداف برنامه ریزی لازم صورت گرفته است.

وی خاطر نشان کرد: برنامه ریزی لازم در سند چشم انداز توسعه کرمانشاه در تمام حوزه‌های عمرانی، ترافیکی، خدمات شهری و زیبا سازی انجام و تمام فرصت‌ها، آسیب‌ها، کمبودها با کمک متخصصان و مردم احصا شده است.

شهردار کرمانشاه گفت: در سند چشم انداز توسعه کرمانشاه از مردم به عنوان مالکان شهر نظر خواهی شده زیرا مردم از مشکلات و راه‌حل‌ها به علت درگیر بودن با مشکلات بیشتر از مدیران آگاه هستند.

طلوعی با بیان اینکه اگر مدیران شهری بر اساس برنامه جامع عمل کنند در کاهش هزینه‌ها بسیار تأثیر گذار است، افزود: برنامه جامع سبب می‌شود از سلیقه‌ای عمل کردن پرهیز و فرصت سوزی‌ها در مدیریت شهری کاهش پیدا کند و در کاهش هزینه‌ها نیز مؤثر است.

وی تصریح کرد: سند چشم انداز توسعه شهر کرمانشاه در اختیار نخبگان و مردم قرار خواهد گرفت تا مردم بتوانند به درستی حقوق شهروندی خود را از مسئولان شهری مطالبه کنند.

شهردار کرمانشاه تاکید کرد: برنامه ریزی سند چشم انداز توسعه کرمانشاه با حضور شهرداران مناطق و معاونین عمرانی انجام گرفته و این سند به هیچ عنوان رویایی نبوده و قابلیت اجرایی دارد.

کد خبر 5271567

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha