۱۳ مرداد ۱۴۰۰، ۱۲:۴۵

میزبانی محمد صالح علا از علی میرمیرانی در «آب و تاب»

میزبانی محمد صالح علا از علی میرمیرانی در «آب و تاب»

برنامه این هفته «آب و تاب» رادیو تهران به گپ و گفت محمد صالح علا با علی میرمیرانی طنزنویس و فیلمنامه نویس اختصاص یافته است.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی رادیو تهران، معرفی اشخاص و حوزه‌های هنری و فرهنگی و آشنایی مخاطب با حرفه‌های مختلف به صورت تخصصی، هدف اصلی برنامه «آب و تاب» رادیو تهران است که جمعه ها با اجرای محمد صالح علا از ساعت ۲۱ پخش می شود.

علی میرمیرانی (ابراهیم رها) نویسنده، طنزنویس، فیلمنامه نویس، روزنامه نگار، سناریست، کارگردان و برنامه ساز تلویزیونی و رادیویی متولد ۱۳۵۰ مهمان برنامه «آب و تاب» از رادیو تهران است.

میرمیرانی سال ها با نام مستعار ابراهیم رها و چند اسم مستعار مختلف طنز نوشته است، یکی از مهمترین آثار او کتاب «چقدر خوبیم ما» است که در حوزه جامعه شناسی اخلاق و رفتار ایرانیان به بررسی خصوصیات رفتاری مردم ایران به زبان طنز پرداخته است.

کتابی های «دو قطعه عکس۶×۴»، «شب‌ نشینی در جهنم» و «چسب زخم» او تا مدت ها در بین پرفروش ترین کتاب ها بود. از جمله آثار او می توان به رمان سه‌گانه «هردمبیل» یا کتاب صوتی «سال هزار و سیصد و خستگی» به قلم و صدای علی‌ میرمیرانی اشاره کرد. میرمیرانی علاوه بر نویسندگی طراح و کارگردان برنامه تلویزیونی «واکسن»، کارگردان مجموعه محرمی «رفیق» و ... نیز بوده است.

علاقه مندان می توانند جمعه این هفته ۱۵ مرداد ماه از ساعت ۲۱ تا ۲۲:۳۰ روی موج اف.ام ردیف ۹۴ مگاهرتز شنونده گفتگوی این طنزنویس با محمد صالح علا شوند.

برنامه «آب و تاب» به گفتگوی محمد صالح علا با نخبگان و هنرمندان حوزه فرهنگ و هنر اختصاص دارد. وی با مهمانان برنامه درباره کودکی و خاطراتشان، تحصیلات، ازدواج و فرزندانشان، معرفی کارها و آثار مطرح، دلایل موفقیت نخبگان و دانسته‌های آنها در حوزه‌های تخصصی‌شان و ... گفتگو می کند.

کد خبر 5273611

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha