۱۴ مرداد ۱۴۰۰، ۱۷:۲۲

فرماندار اراک:

مسئولین استان مرکزی موظف به پذیرش دعوت شوراها برای پاسخگویی هستند

مسئولین استان مرکزی موظف به پذیرش دعوت شوراها برای پاسخگویی هستند

اراک-فرماندار اراک گفت: اعضای شورا محق هستند که همه مسئولان استان را با توجه به نیاز و نظر خود، دعوت کنند و آنها موظف به پذیرش این دعوت و پاسخگویی هستند.

به گزارش خبرنگار مهر حسین بختیاری، ظهر پنجشنبه در جلسه تحلیف اعضای شورای ششم شهر اراک با تاکید بر ضرورت اجرایی شدن تمامی اختیارات در نظر گرفته شده برای شورا، اظهار کرد: اعضای شورا نماینده مردم برای پیگیری امور رفاهی، فرهنگی، آموزشی، بهداشت و درمان و … هستند و باید با ایجاد یک تعامل سازنده با مردم و مسئولان از توانمندی‌های استان و کشور با خرد جمعی استفاده شود تا رشد این کلانشهر را شاهد باشیم.

وی ادامه داد: اراک شهر فرهیختگان و مرکز استان است به همین دلیل باید به مردم این شهر با چنین پتانسیلی خدمت کرد.

فرماندار اراک تصریح کرد: اعضای شورا محق هستند که همه مسئولان استان را با توجه به نیاز و نظر خود، دعوت کنند و آنها موظف به پذیرش این دعوت هستند و باید پاسخ سوالات اعضا را بدهند. در واقع آنها باید حتماً از این ظرفیت استفاده شود تا هر دوره نسبت به دوره قبل توانمندی بیشتری ارائه دهد.

بختیاری با ارائه گزارشی از روند اجرای انتخابات شورای ششم، افزود: در طول ۴ ماه پیگیری امور انتخابات شورای شهر، برای اجرای انتخابات و تمامی پروسه‌ها، ۵۶ جلسه در شهرستان اراک برگزار شد و در روز انتخابات حدود ۲۰ هزار نفر همکاری داشتند. در مجموع ۳۵۴ شعبه در شهرستان فعال بود که امانتداری در تمامی شعب به واقع دیده شد، تمامی احتمالات مبنی بر تضییع حقوق نامزدها بررسی شد و در نهایت سلامت انتخابات نیز به صورت کامل تأیید شد و به چشم شاهد امانتداری رأی مردم، تعصب و تعهد نسبت به روند انتخابات بودیم.

کد خبر 5274560

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha