۱۴ مرداد ۱۴۰۰، ۱۹:۵۹

رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه گیلان:

نماز جمعه فردا در همه شهرهای گیلان اقامه می شود

نماز جمعه فردا در همه شهرهای گیلان اقامه می شود

رشت- رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه گیلان گفت: نماز جمعه فردا در همه شهرهای استان گیلان با رعایت دستور العمل های بهداشتی و تعداد محدود نمازگزاران اقامه می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام ولی عادلی امروز در گفتگویی با اشاره به اقامه نماز جمعه فردا در همه شهرهای استان گیلان، افزود: در ادامه همکاری شورای سیاستگذاری ائمه جمعه با ستاد مدیریت کرونا نماز جمعه فردا با رعایت ضوابط و با پذیرش محدود نمازگزاران اقامه خواهد شد.

وی افزود: بر همین اساس نماز جمعه فردا در شهرهای قرمز در فضای باز با پذیرش ۷۰ نفر و در شهرهای نارنجی در فضای باز با پذیرش ۱۰۰ نفر اقامه می‌شود.

رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه گیلان ادامه داد: نماز جمعه در رشت هم فردا به امامت آیت الله فلاحتی نماینده ولی فقیه در گیلان و امام جمعه رشت در مصلای امام خمینی این شهر با رعایت فاصله گذاری و دستور العمل‌های بهداشتی اقامه می‌شود.

کد خبر 5274727

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • اردلان IR ۱۴:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۵
      0 0
      دقیقا این اعداد رو از کجا آوردید؟ یعنی ۷۰ نفر و یا ۱۰۰ نفر خطر اتبلا و شیوع ویروس رو ندارند؟ این یعنی چی که علم رو قبول ندارید مرگ و میر رو قبول ندارید کرونا رو قبول ندارید؟ اینحجم از بی تدبیری از کجا منشا داره؟