۱۹ مرداد ۱۴۰۰، ۱۲:۰۷

با حضور معاونان وزیر بهداشت؛

تفاهم نامه مرجعیت علمی و ماموریت مداری دانشگاه ها امضا شد

تفاهم نامه مرجعیت علمی و ماموریت مداری دانشگاه ها امضا شد

تفاهم نامه همکاری وزارت بهداشت با دانشگاه ها و دانشکده های علوم پزشکی کشور جهت تحقق آرمان مرجعیت علمی و ماموریت مداری با حضور معاونین وزارت بهداشت امضا شد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وزارت بهداشت، در مراسمی با حضور دکتر علی اکبر حقدوست و دکتر فرید نجفی معاونان آموزشی و تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت، تفاهم نامه همکاری وزارت بهداشت با دانشگاه ها و دانشکده های علوم پزشکی سراسر کشور جهت تحقق آرمان مرجعیت علمی و ماموریت مداری دانشگاه ها امضا شد.

در این مراسم به صورت نمادین این تفاهم نامه بین دکتر حقدوست و دکتر نجفی و نیز مسئولان دانشگاه های علوم پزشکی ارتش، ایران، شهید بهشتی و علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی به امضا رسید.

این تفاهم نامه در راستای تلاش برای حرکت به سوی نیل به مرجعیت علمی و ماموریت مداری دانشگاه های علوم پزشکی کشور و به منظور تثبیت عهدی نظام مند و بلند مدت برای اعتلای علمی ایران و برنامه ریزی و تمهید تحقق آرمان مرجعیت علمی با شناسایی مزیت های رقابتی در هر دانشگاه و اهتمام بر توسعه ظرفیت و توانمندی های دانشگاه های علوم پزشکی منعقد شده است.

تفاهم نامه مابین معاونت های آموزشی و تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت، مرکز ملی تحقیقات راهبردی آموزش علوم پزشکی (نصر)، موسسه ملی توسعه تحقیقات علوم پزشکی(نیماد) و دانشگاه ها و دانشکده های علوم پزشکی کشور به امضا رسید.

هدف از این تفاهم نامه اهتمام برای حرکتی جدی و گام به گام به سوی احراز مرجعیت علمی در حوزه علوم پزشکی کشور و نیز پیشبرد ماموریت های ابلاغی در حوزه تحقیقات و فناوری با همکاری های اجرایی، علمی و کارشناسی مابین طرف های تفاهم نامه است.

کد خبر 5278110

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha