۲۳ مرداد ۱۴۰۰، ۱۸:۳۵

حاجی پور در تشریح نشست با «زلفی‌گل» مطرح کرد؛

تأکید اعضای کمیسیون آموزش مجلس بر ضرورت ایجاد عدالت آموزشی

تأکید اعضای کمیسیون آموزش مجلس بر ضرورت ایجاد عدالت آموزشی

سخنگوی کمیسیون آموزش مجلس گفت: در جلسه عصر امروز این کمیسیون، برنامه‌های وزیر پیشنهادی علوم بررسی و بر ضرورت تحقق عدالت آموزشی تاکید شد.

رضا حاجی‌پور سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به جلسه عصر امروز این کمیسیون اظهار داشت: در این جلسه برنامه‌های وزیر پیشنهادی علوم بررسی شد که این برنامه براساس سیاست‌های کلی نظام و اسناد بالادستی تدوین شده بود.

وی بیان کرد: آقای زلفی‌گل از دانشمندان شیمیدان کشور بوده و از بنیانگذاران بنیاد ملی نخبگان و همچنین از صاحب‌نظران و سیاست‌گذاران حوزه علم و پژوهش است.

سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس تصریح کرد: اصلاح آیین‌نامه‌های ترفیع و تکمیل اکوسیستم‌های پژوهش و فناوری کشور از جمله برنامه‌های وزیر پیشنهادی علوم است و از دیگر برنامه‌های وی این است که از تمام پتانسیل موجود در دانشگاه‌ها استفاده کند.

حاجی‌پور افزود: پس از استماع برنامه‌های وزیر پیشنهادی علوم، اعضای کمیسیون نیز بر ضرورت ایجاد عدالت آموزشی، استفاده از ظرفیت شرکت‌های دانش بنیان، استقلال دانشگاه‌ها از یکدیگر در طرح آمایش آموزش عالی و تأمین مالی دانشگاه‌ها، به‌ویژه در رشته‌های علوم پایه و علوم انسانی تأکید کردند.

وی گفت: وزیر پیشنهادی علوم بر ضرورت ارتباط خوب و تعامل مفید با نمایندگان و کمیسیون آموزش مجلس تأکید کرد تا بتوان با همکاری و هماهنگی با یکدیکر، راهکارهایی را برای رفع مشکلات پیدا کرد.

کد خبر 5281197

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • مامور IR ۱۸:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۳
      0 0
      رتبه‌بندی معلمان یادتان رفت دو سال دیگه نماینده اید کارتان تمام است.