۳ شهریور ۱۴۰۰، ۱۵:۰۶

استاندار کهگیلویه و بویراحمد:

برنامه های هفته دولت با رعایت پروتکلها و بدون تجمع برگزار می شود

برنامه های هفته دولت با رعایت پروتکلها و بدون تجمع برگزار می شود

یاسوج- استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: با توجه به وضعیت کرونا از برگزاری هرگونه تجمع در هفته دولت خودداری شود تا مردم گرفتار ویروس نشوند.

به گزارش خبرنگار مهر، حسین کلانتری بعدازظهر چهارشنبه در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان افزود: دشمنان به دنبال ناامید کردن مردم نسبت به نظام و انقلاب هستند و هفته دولت فرصت ارزشمندی است تا مسئولان دستاوردهای نظام را از طریق رسانه‌ها به مردم اطلاع رسانی کنند.

وی بیان داشت: همه ما باید برای عبور از محرومیت و رسیدن به توسعه در استان تلاش کنیم.

کلانتری با بیان اینکه تعامل و همراهی نماینده ولی فقیه در استان با مجموعه مسئولین اجرایی موجب دلگرمی و توسعه استان می‌شود، گفت: بیان و پیگیری خواسته‌های مردم و تعامل با دستگاه‌های اجرایی و احساس مسئولیت سبب می‌شود که مسائل مدیریت و مرتفع شود.

نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد نیز در این دیار با بیان اینکه دشمنان تلاش کردند تا نظام و انقلاب اسلامی را زمین گیر کنند اما با همه این تلاش‌ها روز به روز نظام قوی‌تر و موفق تر عمل کرده است، گفت: شعار نظام مقدس جمهوری اسلامی این است که اسلام می‌تواند امور مردم را هدایت کند تا به سعادت کامل برسند.

آیت الله سید نصیر حسینی افزود: همه خدمات انجام گرفته شده، ره آوردها و دستاوردهای به دست آمده متعلق به نظام است و ضرورت دارد بازگو شوند و به مردم اطلاع رسانی شود.

کد خبر 5289208

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha