۱۲ شهریور ۱۴۰۰، ۹:۰۹

بهروز عطایی عنوان کرد:

حضورم در ۲ تیم بخاطر شرایط اضطراری بود/ توهین آلکنو به بازیکنان

حضورم در ۲ تیم بخاطر شرایط اضطراری بود/ توهین آلکنو به بازیکنان

سرمربی تیم ملی والیبال گفت: به نظر من مربیان خارجی که در دوره های مختلف در تیم ملی والیبال حضور داشتند، از حداکثر ظرفیت و پتانسیل والیبال ما استفاده نکردند.

به گزارش خبرنگار مهر، بهروز عطایی در برنامه تلویزیونی ۱+۵ شبکه شما در خصوص نفرات دعوت شده به اردوی تیم ملی والیبال گفت: با توجه به سیاست گذاری فدراسیون والیبال، تصمیم گرفته شد تا برای مسابقات قهرمانی آسیا به برخی بازیکنان با تجربه ای که در لیگ ملت ها و مسابقات المپیک حضور داشتند، استراحت بدهیم و در همین راستا ۵ بازیکن حاضر در المپیک، ۶ بازیکن حاضر در لیگ ملت ها و ۳ بازیکن تیم‌ ملی جوانان را به اردو دعوت کردیم.

سرمربی تیم‌ ملی والیبال افزود: همه بازیکنان حاضر در اردو با نظر شخصی من دعوت شدند که البته این به معنی بسته شدن درهای تیم به روی سایر بازیکنان نیست و قطعا در آینده از ظرفیت بازیکنان ملی پوش باتجربه استفاده خواهیم کرد.

سرمربی تیم ملی در خصوص پوست اندازی تیم ملی والیبال گفت: به هرحال سیاست گذاری فدراسیون والیبال قبل از مسابقات المپیک این بود که برای مسابقات آتی قهرمانی آسیا و لیگ ملت ها از نفرات جدیدی استفاده شود تا بازیکنان با تجربه به لحاظ فیزیکی و روانی استراحت داشته باشند.

عطایی در خصوص حضور همزمان در راس کادرفنی تیم باشگاهی و تیم ملی گفت: به هرحال در یک شرایط اضطرار این تصمیم گرفته شد و قطعا اگر در آینده همچین پیشنهادی شود، قبول نخواهم کرد. واقعا قبل هدایت تیم ملی والیبال که با تغییرات گسترده ای هم مواجه شده، ریسک بالایی داشت و امیدوارم که بتوانیم موفقیت های خوبی در مسابقات پیش رو کسب کنیم.

سرمربی تیم ملی در خصوص مسابقات قهرمانی آسیا که به میزبانی ژاپن برگزار می شود، گفت: شناخت و اطلاعات چندانی از رقبا نداریم اما نگاه ما این است که تمامی تیم ها در بهترین شرایط حضور دارند و با نفرات کامل در مسابقات شرکت می کنند. قطعا کار آسانی در پیش نداریم و باید کاملا حساب شده و با برنامه به مصاف حریفان برویم.

عطایی با انتقاد از صحبت های آلکنو سرمربی سابق تیم ملی گفت: نمی دانم معنی این جمله آلکنو که هر مربی قول قهرمانی بدهد شارلاتان است، یعنی چه؟ واقعا مربی یک تیم ملی یا باشگاهی به بازیکنانش و مدیرانش چه چیزی باید بگوید؟ آلکنو برای فرار از واقعیت و نتایجی که گرفت، بحث ضعف فنی و کیفی لیگ والیبال را مطرح کرد و متاسفانه شاهد بودیم که بعد از مسابقات المپیک صحبت هایی را انجام داد که به بازیکنان تیم ملی توهین کرد.

عطایی درخصوص آینده همکاری اش با تیم ملی والیبال بعد از مسابقات قهرمانی آسیا گفت: رمز تداوم حضور و تمدید قرارداد یک مربی موفقیت و نتایجی است که کسب می کند. طبیعتا از روزی که به تیم ملی آمدم، شمارش معکوس برای رفتنم آغاز شده و به هیچ وجه نگران این موضوع نیستم. قطعا اگر بعد از مسابقات قهرمانی آسیا که امیدواریم با موفقیت و قهرمانی تیم ملی همراه باشد، تمایل به ادامه همکاری باشد در خدمت فدراسیون والیبال خواهم بود.

عطایی در پایان در خصوص برگزاری رقابت های لیگ و تعداد تیم های‌ شرکت کننده گفت: به نظر من ثبات نشانه پیشرفت است و فکر می کنم بهترین حالت این است که مسابقات لیگ با ۱۲ و نهایتا با ۱۴ تیم برگزار شود تا شاهد افت کمی و کیفی مسابقات نباشیم.

کد خبر 5295104

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha