۱۹ شهریور ۱۴۰۰، ۲۱:۵۵

دادستانی تهران اعلام کرد؛

مرخصی هادی رضوی به دلیل قانونی رد مال بوده است/ فریدون در مرخصی د

مرخصی هادی رضوی به دلیل قانونی رد مال بوده است/ فریدون در مرخصی د

دادستانی اعلام کرد: هادی رضوی قبل از انتشار خبر مرخصی‌اش در زندان به سر می برد و مرخصی قبلی او به دلیل قانونی رد مال بوده است که بخش قابل توجهی از رد مال نیز در همین مرخصی انجام شده است.

به گزارش خبرگزاری مهر، در پی انتشار اخباری در فضای مجازی در مورد مرخصی دو تن از محکومین اقتصادی مرکز رسانه قوه قضاییه از دادستانی تهران کسب اطلاع کرد و در نهایت مشخص شد که هادی رضوی قبل از انتشار خبر مرخصی اش، در زندان به سر می‌برد و شایعه خارج از زندان بودن وی صحت ندارد، مرخصی قبلی وی نیز به دلیل قانونی لزوم رد مال بوده است.

بر اساس این گزارش هادی رضوی در مدتی که پیشتر در مرخصی به سر می‌برد بخش قابل توجهی از رد مال را انجام داده است.

حسب اطلاع از دادستانی تهران، حسین فریدون هم در مرخصی درمانی به سر می‌برد و با توجه به تجویز پزشکی قانونی وی تحت درمان و مداوا قرار دارد، لذا مقرر شده که پس از اقدامات درمانی به زندان جهت ادامه تحمل حبس عودت داده شود.

کد خبر 5301493

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • اسفندیاریارعلی IR ۰۸:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۰
      0 0
      باسلام سوالی که دارم این است که این افراد تا زمانی که دستگیر ومحکوم نشده اند ودر حال اختلاس وچاپییدن مال مردم وبیت المال بوده وبه تفریح وعیش ونوش در کشورهای خارجی بودند هیچوقت مریض نشدند اما همینکه محکوم به زندان میشوند تمام دردها لاعلاجشان شروع شده وتمام دوره محکومیت خود به مرخصی استعلاجی میروند