۲۱ شهریور ۱۴۰۰، ۱۶:۴۰

سرهنگ مرادی بیان کرد؛

بازدید پلس اماکن از ۱۵۸۵ واحد صنفی در طرح فاصله گذاری اجتماعی

بازدید پلس اماکن از ۱۵۸۵ واحد صنفی در طرح فاصله گذاری اجتماعی

معاون نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت با اشاره به اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی و بازدید از ۱۵۸۵ واحد صنفی در سطح شهر تهران، گفت: در این طرح ۸ واحد صنفی متخلف برابر دستور قضائی پلمب شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ نادر مرادی، با اشاره به اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی و بازدید از ۱۵۸۵ واحد صنفی در سطح شهر تهران، اظهار داشت: در این طرح ۸ واحد صنفی متخلف برابر دستور قضائی پلمب شد.

وی افزود: ماموران معاونت نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت تهران بزرگ در راستای ارتقاء امنیت اجتماعی و سلامت عمومی مردم و جلوگیری از شیوع ویروس کرونا در یک طرح مشترک با پایگاه های ۱۰ گانه این پلیس از واحد های صنفی در سطح شهر تهران بازدید کردند.

مرادی افزود: در این طرح مأموران از یک هزار و ۵۸۵ واحد صنفی بازدید کردند و به ۲۸ متصدی متخلف واحدهای صنفی اخطار کتبی داده شد.
معاون نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت تهران تصریح کرد: با هماهنگی های قضائی، در این طرح ۸و احدصنفی که بدون توجه به پروتکل های بهداشتی سلامت شهروندان را به خطر انداخته بودند، پلمب شدند.

معاون نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت تهران با بیان اینکه در این طرح به ۱۷۱۰ شهروند از کسانی که بدون ماسک در این واحد های صنفی حضور داشته تذکر لسانی استفاده از ماسک ارائه شد، خاطر نشان کرد: پلیس همواره در اجرای پروتکل های بهداشتی پای کار بوده و از شهروندان خواست تا در صورت مشاهد واحد های صنفی متخلف که پروتکل های بهداشتی را رعایت نمی کنند از طریق سامانه ۱۱۰ با پلیس درمیان بگذارند.

کد خبر 5303077

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha