۳۱ شهریور ۱۴۰۰، ۹:۱۷

فرمانده سپاه ناحیه نهاوند مطرح کرد؛

اشتغال‌زایی ۱۵۸ نفر در هفته دفاع مقدس در نهاوند

اشتغال‌زایی ۱۵۸ نفر در هفته دفاع مقدس در نهاوند

همدان_فرمانده سپاه ناحیه نهاوند گفت: همزمان با هفته دفاع مقدس ۶ کارگاه تولیدی با ۱۵۸ نفر اشتغالزایی با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان در نهاوند به افتتاح و بهره برداری می‌رسد.

به گزارش خبرگزاری مهر، علی مختاری در نشست خبری با خبرنگاران و گرامیداشت هفته دفاع مقدس و یاد و خاطره شهدا و امام شهدا گفت: دفاع مقدس برگ زرین و درخشانی برای انقلاب و نظام محسوب می‌شود.

وی با بیان اینکه دفاع مقدس موجب بیمه شدن نظام و انقلاب شد، افزود: همه مردم و نیروهای مسلح در کشور با یک وحدت و انسجام توانسته اند بر دنیای کفر بایستند و مقاومت کنند.

مختاری تاکید کرد: برنامه‌های هفته دفاع مقدس، با محوریت فرهنگ غنی شهادت و پاسداشت رزمندگان و ایثارگران برگزار می‌شود تا بتوانیم خاطره رشادت‌ها و دلاورمردی‌های جوانان و نوجوانان این مرز و بوم در هشت سال دفاع مقدس را زنده نگه داریم است.

وی اظهار کرد: رسانه‌ها همیشه نقش بسزایی در نقل و انتقال اخبار و اطلاعات مسائل مختلف داشته و دارند، امروزه جایگاه رسانه بسیار مهم و ارزشمند و تعیین کننده در اتخاذ تصمیمات در همه رده‌ها است.

فرمانده سپاه ناحیه نهاوند با بیان اینکه ۶ کارگاه تولیدی با ۱۵۸ نفر اشتغال‌زایی با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان افتتاح و به بهره برداری می‌رسد، ادامه داد: سپاه یک مرکز واکسیناسیون تجمیعی در نهاوند را بزودی راه‌اندازی می‌کند.

مختاری افزود: مرکز واکسیناسیون با همه امکانات در هفته دفاع مقدس به نام شهید حاج میرزا سلگی شروع به کار می‌کند و همه امکانات در این مرکز مربوط به سپاه است و تا ساعت ۱۲ شب به شهروندان خدمات رسانی خواهد کرد.

فرمانده سپاه ناحیه نهاوند با بیان اینکه ۶ پایگاه مقاومت جدید در شهرستان در این هفته با حضور مسئولان استانی و محلی افتتاح می‌شو، د بیان کرد: ۷۹۰ نفر از بسیجیان در مرحله اول طرح شهید سلیمانی به کمک کادر درمان رفتند و در مراقبت، نظارت و در مراکز درمانی به مردم کمک رسانی کردند.

وی تصریح کرد: ۱۰ مرحله رزمایش کمک مومنانه با توزیع ۲۷ هزار بسته معیشتی در شهرستان به ارزش بیش از ۱۶ میلیارد تومان و همچنین حضور ۷۹۰ نفر از بسیجیان در مرحله اول طرح شهید سلیمانی برای کمک به کادر درمان از دیگر اقدامات سپاه و بسیج شهرستان است.

فرمانده سپاه ناحیه نهاوند گفت: تجلیل از رزمندگان دفاع مقدس، غبارروبی گلزار مطهر شهدا، برگزاری یادواره شهدا، سرکشی از خانواده‌های معظم شاهد، کلنگ زنی و افتتاح چند طرح خدماتی و عمرانی، دیدار با امام جمعه، ویزیت رایگان بسیجیان و سپاهیان، اعزام گروه‌های جهادی به روستاها، رژه خودرویی و اهدای بسته‌های معیشتی به نیازمندان از مهم‌ترین برنامه‌های این هفته است.

کد خبر 5310555

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha