۶ مهر ۱۴۰۰، ۱۶:۴۶

مدیر امور دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی لرستان خبر داد؛

جذب ۶ میلیارد اعتبار از صندوق رفاه دانشجویی/ خوابگاه‌ها تعمیر شد

جذب ۶ میلیارد اعتبار از صندوق رفاه دانشجویی/ خوابگاه‌ها تعمیر شد

خرم‌آباد- مدیر امور دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی لرستان با اشاره به جذب بالغ بر ۶ میلیارد تومان اعتبار از صندوق رفاه دانشجویی، از تعمیر کلی و تجهیز خوابگاه‌های دانشجویی این دانشگاه خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، دکتر اکبر پیامنی امروز سه شنبه در نشست با خبرنگاران از جذب اعتبار نظارتی صندوق رفاه دانشجویی از محل اعتبارات هدفمندی یارانه‌ها خبر داد و اظهار داشت: در ۶ ماهه اول امسال ۵۹ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال اعتبار (حدود ۶ میلیارد تومان) از این طریق دریافت کرده ایم.

وی با بیان اینکه میزان اعتبارات جذب شده از این محل در سال ۹۸ کمتر از ۲۰۰ میلیون تومان و در سال ۹۹ بالغ بر ۶۰۰ میلیون بوده است، تصریح کرد: جذب این اعتبارات در ۶ ماهه نخست امسال رشد ۱۰ برابری داشته و به بالغ بر ۶ میلیارد تومان است.

مدیر امور دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی لرستان با اشاره به توزیع شهرستانی مبلغ جذب شده، گفت: این اعتبارات بین ۶ دانشکده در خرم آباد و سه دانشکده در بروجرد، الیگودرز و پلدختر توزیع شده است.

پیامنی با بیان اینکه در سیل ۹۸ خوابگاه دختران دانشکده پلدختر دچار خسارت شد که در این راستا از مبالغ جذب شده بالغ بر یک میلیارد و ۶۰ میلیون تومان اعتبار برای تعمیر این خوابگاه اختصاص دادیم، تصریح کرد: احتمالاً با این تزریق اعتبارات و کمک‌های دانشگاه خوابگاهی که حدود دو سال بدون استفاده بود در نیمسال دوم آماده بهره برداری می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: از این اعتبارات کمک هزینه تغذیه، هزینه صنعتی سازی آشپزخانه‌ها، کمک هزینه حمل و نقل و… به دانشکده‌های مختلف استان پرداخت شده است.

مدیر امور دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی لرستان در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه خوابگاه‌های دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی لرستان در بدترین وضعیت ممکن بودند که اقدامات خوبی برای تعمیر و تجهیز آنها انجام شده است، اظهار داشت: سال گذشته تعمیر و تجهیز کلی خوابگاه‌های مطهری، گلدیس و آزادگان را داشتیم و امسال هم خوابگاه‌های بوعلی و گلستان خرم آباد تعمیر و بازسازی شده است.

پیامنی افزود: خدمات رنگ آمیزی، تعویض درب‌ها، تأمین تجهیزات لباسشویی، یخچال، اتو و… در این خوابگاه‌ها اجرایی شده است که در حال حاضر پذیرش دانشجو در خوابگاه بوعلی انجام می‌شود و پذیرش دانشجو در خوابگاه گلستان نیز ظرف هفته آینده آغاز می‌شود.

کد خبر 5315406

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha