۷ مهر ۱۴۰۰، ۱۱:۲۲

رئیس واحد مسکن کمیته امداد:

۱۰ هزار واحد مسکونی در سال ۱۴۰۰ تحویل مددجویان امداد خواهد شد

۱۰ هزار واحد مسکونی در سال ۱۴۰۰ تحویل مددجویان امداد خواهد شد

مراوه‌تپه- رئیس واحد مسکن کمیته امداد امام خمینی(ره) گفت: تفاهم‌نامه‌ای با بنیاد مستضعفان داشتیم که طی آن ۱۰ هزار واحد مسکونی را در سال ۱۴۰۰ تحویل خواهیم داد.

به گزارش خبرنگار مهر، احمدرضا دالوند پیش از ظهر چهارشنبه در آئین افتتاح پروژه‌های عمرانی مراوه‌تپه اظهار کرد: نیاز مسکن امروزه یکی از چالش‌های خانواده‌ها است و بر اساس آمار راه و شهرسازی بین ۴۰ تا ۶۰ درصد هزینه هر خانوار صرف مسکن می‌شود.

رئیس واحد مسکن کمیته امداد امام خمینی (ره) افزود: بر همین اساس کمیته امداد برنامه توانمندسازی مددجویان را طراحی کرده که یکی از شاخصه‌های آن بحث مسکن است.

وی بیان کرد: در کمیته امداد در بخش مسکن در سال جاری نویدهای خوبی را خواهیم داشت و برای این کار برنامه ریزی شده و تسهیلات قرض الحسنه و زمین رایگان در اختیار مددجویان قرار می‌گیرد.

دالوند گفت: بر اساس صحبت‌های اولیه در بازه زمانی چهار ساله، کل نیازهای مسکن مددجویان کشور برطرف خواهد شد.

رئیس واحد مسکن کمیته امداد امام خمینی (ره) اضافه کرد: تفاهم‌نامه‌ای با بنیاد مستضعفان داشتیم که طی آن ۱۰ هزار واحد مسکونی را در سال ۱۴۰۰ تحویل خواهیم داد.

وی اظهارکرد همچنین مقدمات ساخت ۴۰ هزار واحد مسکونی را با همت قرارگاه امام حسن (ع) سپاه فراهم کرده که ظرف یک ماه آینده برنامه عملیاتی آن آغاز خواهد شد.

دالوند با اشاره به توجه کمیته امداد به مناطق محروم و ایتام، گفت: تفاهم نامه ساخت هزار واحد مسکونی با صندوق توسعه ملی برای ساخت مسکن ایتام داشته‌ایم و همچنین هزار واحد هم در سال گذشته آغاز شده که هم اکنون در پایان کار است.

وی اضافه کرد: ۱۶ هزار واحد مسکونی محرومان را در سه استان با همکاری برنامه و بودجه و برنامه‌ریزی کردیم که ۹ هزار واحد آن تاکنون تکمیل شده است.

کد خبر 5316098

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha