۹ مهر ۱۴۰۰، ۹:۳۰

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان:

۸۷۰ هزار دوز واکسن کرونا در زنجان تزریق شده است

۸۷۰ هزار دوز واکسن کرونا در زنجان تزریق شده است

زنجان-معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان گفت: تاکنون بیش از ۸۷۰ هزار دوز واکسن کرونا ، معادل بیش از ۷۱ درصد جمعیت، در استان زنجان تزریق شده است.

محمدرضا صائینی در گفتگو با خبرنگار مهر بر لزوم تقویت رعایت پروتکل‌های بهداشتی در استان زنجان تاکید کرد و گفت: تزریق واکسن کرونا مبنی بر این نیست که کرونا تمام شده و باید همچنین بهداشت فردی و اجتماعی رعایت شود.

وی به تزریق واکسن کرونا در استان اشاره کرد و ابراز داشت: تاکنون بیش از ۸۷۰ هزار دوز واکسن کرونا در استان معادل بیش از ۷۱ درصد تزریق شده است.

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان گفت: طبق برنامه ریزی انجام شده باید تمام گروه هدف باید واکسن کرونا را تزریق کنند تا ایمنی جمعی حاصل شود.

صائینی تاکید کرد: در زمان حاضر ۴۳ پایگاه و مرکز واکسیناسیون در سطح استان زنجان نسبت به تزریق واکن کرونا فعال است و شهروندان زنجانی می‌توانند به این مراکز مراجعه کنند.

وی گفت: شهروندان به محض دریافت پیامک یا فراخوان برای تزریق واکسن در موعد مقرر به محل مراجعه کنند و این کار را با تعویق انجام ندهند چراکه برنامه ریزی‌ها برای گروه‌های سنی بعدی با مشکل مواجه می‌شود و در حال حاضر گروه سنی متولدین سال ۸۸ می‌توانند با مراجعه به سامانه سلامت به نشانی salamt.gov.ir برای واکسیناسیون ثبت نام کنند.

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان تصریح کرد: از مردم استان درخواست می‌شود برای ریشه کنی کرونا نسبت به تزریق واکسن کرونا اقدام کنند.

کد خبر 5317245

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha