۳۰ مهر ۱۴۰۰، ۱۴:۲۰

نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری:

تقویت وحدت در بین کشورهای منطقه از برکات انقلاب اسلامی ایران است

تقویت وحدت در بین کشورهای منطقه از برکات انقلاب اسلامی ایران است

سنندج- نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: انقلاب اسلامی ایران موجب بیداری امت اسلامی در برابر توطئه‌های تفرقه افکنانه دشمنان و تقویت پایه های وحدت در بین کشورهای منطقه شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام سیدمحمد حسینی شاهرودی پیش از خطبه‌های نماز جمعه سنندج اظهار کرد: با پیروزی انقلاب اسلامی شاهد موج بیداری اسلامی در منطقه بودیم که یکی از برکات این مهم برملاشدن اهداف شوم دشمنان اسلام بود.

وی افزود: انقلاب اسلامی ایران موجب شد که مسلمانان نسبت به توطئه‌های تفرقه افکنانه دشمنان اسلام از جمله آمریکا و رژیم صهیونیستی هوشیار شده و به خودباوری برسند.

نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: هفته وحدت نیز یکی از برکات انقلاب اسلامی ایران است که به ابتکار امام خمینی (ره) به عنوان فرصتی مغتنم در مسیر تقویت وحدت و انسجام امت اسلامی باید از این ایام بهره گرفت.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرودی افزود: بصیرت و دشمن شناسی تنها سلاح در مقابل توطئه‌های تفرقه افکنانه دشمنان بوده و همه ما باید خودمان را به این دو سلاح مسلح کنیم.

نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری اظهار کرد: رسول الله (ص) الگوی عزت آفرین برای همه ما مسلمانان بوده و باید همواره ویژگی‌های شخصیتی ایشان را مدنظر قرار دهیم.

وی در پایان سخنان خود افزود: مردم مسلمان کردستان همواره با هوشیاری و بصیرت دینی خود در مقابل توطئه‌های تفرقه افکنانه دشمنان اسلام ایستاده اند و این امنیت و آرامشی که در این منطقه وجود دارد ثمره همین بصیرت مردمی است.

کد خبر 5333639

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha