۶ آبان ۱۴۰۰، ۱۱:۱۸

رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور وارد اندیمشک شد

رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور وارد اندیمشک شد

اندیمشک- رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور در جریان سفر استانی رئیس دستگاه قضا به خوزستان و به‌منظور بررسی مشکلات شهرستان اندیمشک دقایقی پیش وارد این شهرستان شد.

به گزارش خبرنگار مهر، ذبیح‌الله خدائیان پیش از ظهر امروز پنجشنبه به‌منظور بررسی مشکلات شهرستان اندیمشک دقایقی پیش وارد این شهرستان شد و مورد استقبال نماینده ولی‌فقیه و امام جمعه، فرماندار، رئیس دادگستری و دادستان و نماینده مردم اندیمشک در مجلس قرار گرفت.

وی در بدو ورود به اندیمشک به گلزار شهدا رفت و ضمن تجدید میثاق با آرمان‌های شهدا به مقام شامخ شهیدان ادای احترام کرد.

رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور در جریان حضور در گلزار شهدای اندیمشک با بیان اینکه شهدا از حیات طیبه برخوردار هستند، گفت: این ما هستیم که به شهدا و تجدید بیعت با آنها نیاز داریم.

وی با تأکید بر اینکه باید تلاش کنیم امینی شایسته برای شهدا باشیم، افزود: شهدا بهترین گوهر زندگی را که همان جانشان بود و باید امانت‌دار خوبی باشیم برای امانتی که به دست ما سپرده‌اند.

به گزارش خبرنگار مهر، «مهدی بهادر» مدیرکل حوزه ریاست سازمان ثبت اسناد و املاک کشور و جمعی از مدیران سازمان ثبت اسناد دکتر خدائیان را در این سفر همراه می‌کنند.

صبح امروز رئیس قوه قضائیه به همراه هیئتی وارد خوزستان شد.

در این سفر معاون اول قوه قضائیه و رئیس دیوان عالی کشور در محل دادگستری استان و رئیس دیوان عدالت اداری در مجتمع قضائی شهید تندگویان، دادستان کل کشور در بندر امام خمینی، معاون اجتماعی قوه قضائیه در کارون، رئیس سازمان قضائی نیروهای مسلح در دزفول، رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور در اندیمشک، معاون قضائی قوه قضائیه در آبادان و خرمشهر، رئیس شورای حل اختلاف کشور در شوش و معاون حقوقی قوه قضائیه در مسجدسلیمان حضور پیدا خواهند کرد.

کد خبر 5337984

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha