۶ آبان ۱۴۰۰، ۲۱:۰۰

با گذشت سه روز؛

۴۷ جایگاه هنوز به مدار عرضه بنزین سهمیه‌ای نرسیدند

۴۷ جایگاه هنوز به مدار عرضه بنزین سهمیه‌ای نرسیدند

اردبیل- مدیرعامل شرکت فرآورده‌های نفت منطقه‌ای استان اردبیل گفت: با گذشت سه روز همچنان ۴۷ جایگاه سوخت و عرضه بنزین با کارت به مدار عرضه نرسیده‌اند.

سید حجت مدنی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: تلاش کردیم تا ۲۷ جایگاه سوخت عرضه‌کننده با کارت الکترونیکی را به مدار سوخت‌رسانی برسانیم ولی از مجموع ۷۵ جایگاه فعال سوخت‌گیری در استان ۴۷ جایگاه توان عرضه سوخت با کارت الکترونیکی را ندارند.

وی تصریح کرد: در خلخال یک جایگاه امکان عرضه بنزین آزاد و سهمیه‌ای را ندارد و تلاش بر تأمین زیرساخت‌های این جایگاه به ویژه تلمبه‌های آن است که انتظار می‌رود تا ۲۴ ساعت آینده مشکل و اختلال به وجود آمده در این جایگاه رفع شود.

مدیرعامل شرکت فرآورده‌های نفت منطقه‌ای استان اردبیل گفت: به غیر از این جایگاه، در مابقی ۷۴ جایگاه سوخت استان امکان عرضه بنزین و گازوئیل وجود دارد اما در ۲۷ جایگاه با کارت امکان عرضه سوخت فراهم شده است.

مدنی ضرورت رفع اختلال را در فرآیند سوخت‌رسانی با اصلاح برنامه نرم‌افزاری یادآور شد و افزود: بازیابی و ارائه برنامه جدید به جایگاه‌های سوخت زمانبر است و تیم‌های نرم‌افزاری شرکت تلاش می‌کنند تا همه جایگاه‌ها را مجهز به سیستم جدید داده‌ها کنند تا با بازیابی مجدد اطلاعات امکان فعالیت جایگاه‌ها فراهم آید.

وی اختلال به وجود آمده را بر اساس منابع رسمی اعلام شده ناشی از حمله سایبری اعلام کرد و ادامه داد: امیدواریم مسئولان با تدارک زیرساخت‌های بومی از تکرار چنین حوادثی جلوگیری کنند.

مدنی در مورد شایعات حذف سهمیه سوخت بنزین و گازوئیل خودروها در آبان ماه خاطر نشان کرد: هموطنان و دارندگان خودرو اطمینان داشته باشند که سهمیه سوخت آنها در آبان ماه محفوظ است و هیچ حذف سهمیه‌ای اتفاق نیفتاده است.

مدیرعامل شرکت فرآورده‌های نفت منطقه‌ای استان اردبیل اضافه کرد: بهتر است هموطنان بدون توجه به شایعات، اخبار صحیح را از طریق وزارت نفت و کانال‌های رسمی پیگیری کنند.

کد خبر 5338259

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha