۹ آبان ۱۴۰۰، ۱۱:۵۹

استاندار سمنان:

«آب » یکی از اولویت‌های سفر رئیس جمهور به سمنان خواهد بود

«آب » یکی از اولویت‌های سفر رئیس جمهور به سمنان خواهد بود

سمنان- استاندار سمنان با اشاره به سفر این هفته رئیس جمهور به استان گفت: مباحث و پروژه‌ها دسته بندی شده و توازن خوبی دارند اما باید گفت آب مهمترین اولویت مطروحه در این سفر خواهد بود.

به گزارش خبرنگار مهر، سید محمد رضا هاشمی صبح یکشنبه در دیدار با نماینده مردم استان سمنان در مجلس خبرگان رهبری به میزبانی دفتر آیت الله شاهچراغی با بیان اینکه بحث کمبود آب از اولویت‌ها و محور اصلی اقدامات در استان است، تاکید کرد: شش جلسه در خصوص جمع بندی پروژه‌های استان سمنان در نهاد ریاست جمهوری انجام و پروژه‌ها شناسایی، بررسی و کار کارشناسی صورت گرفته است.

وی با بیان اینکه آب، درمان، راه و تزریق نقدینگی به منظور احیا واحدهای صنعتی راکد در دستور کار قرار دارد، افزود: توسعه متوازن، در بحث پروژه‌ها در سطح استان مد نظر قرار گرفته است.

استاندار سمنان درباره رفع مشکلات اقشار مختلف نیز، گفت: بازدید از واحدهای صنعتی، سفر شهرستانی، دیدار با سرمایه گذاران، جلسات با نمایندگان، بازدید سرزده از دستگاه‌های اجرایی و دیدار مردمی از جمله برنامه‌هایی است که به صورت مستمر در دستور کار قرار دارد.

هاشمی با بیان اینکه بحث نهاده‌های دامی عشایر و دامداران استان طی جلسه‌ای با وزیر جهاد کشاورزی پیگیری شد، افزود: طی این جلسه ۱۲ هزار تُن نهاده دامی تخصیص یافت که در استان توزیع می‌شود.

کد خبر 5339787

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha