۲۲ آبان ۱۴۰۰، ۱۳:۰۲

مزایده حضوری اموال تملیکی از سر گرفته می‌شود

مزایده حضوری اموال تملیکی از سر گرفته می‌شود

سازمان اموال تملیکی برای تسریع در تعیین تکلیف اموال منقول تحت تملک خود، برگزاری مجدد مزایده حضوری (حراج) را با توجه به تصویب اعضای هیات مدیره، در دستور کار قرار داد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی، در راستای تسریع در تعیین تکلیف اموال منقول تحت تملک سازمان اموال تملیکی، برگزاری مجدد مزایده حضوری (حراج) مورد تصویب اعضای هیئت مدیره این سازمان قرار گرفت.

اعضای هیئت مدیره سازمان اموال تملیکی در راستای دستور رئیس جمهور و وزیر اقتصاد جهت تسریع در تعیین تکلیف اموال تملیکی، موضوع راه اندازی حراج الکترونیکی و برگزاری مجدد مزایده حضوری را مورد بررسی قرار داده و اجرای آن را به تصویب رساندند.

با استفاده از ظرفیت آئین‌نامه معاملات سازمان، موضوع برگزاری مزایده حضوری که پیش از این متوقف شده بود، جهت اجرا به معاونت بهره‌برداری و فروش اموال منقول ابلاغ گردید.

شایان ذکر است راه اندازی مجدد مزایده حضوری اموال تملیکی در کنار اقدامات دیگر، برای تسریع در تعیین تکلیف اموال در اختیار این سازمان صورت می‌پذیرد.

زمانبندی شرکت در مزایده‌های حضوری سازمان اموال تملیکی متعاقباً از طریق وبگاه این سازمان به نشانی Tamliki.ir اعلام خواهد شد.

کد خبر 5350310

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • IR ۱۳:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۲
      0 0
      آیا این ارگان شرعا و عرفا درامد حلال دارد اگر جنسی قاچاق محسوب میشود یعنی نباید وارد چرخه بازرا شود ولی این سازمان اموال مردم را میگیرد بعد خودش به همین مردم میفروشد اسم این کار چیست وعملا چه بازدارندگی دارد و کسیکه این اموال را بخرد قطعا چیزی را خریده که هیچکس راضی نیست