۲۹ آبان ۱۴۰۰، ۲۲:۰۳

رئیس مجمع نمایندگان لرستان:

ادامه طرح‌های انتقال آب تبعیض است/حق لرستان با هیاهو ازبین نمیرود

ادامه طرح‌های انتقال آب تبعیض است/حق لرستان با هیاهو ازبین نمیرود

کوهدشت- رئیس مجمع نمایندگان لرستان با تاکید بر اینکه ادامه طرح‌های انتقال آب تبعیض آشکار است، گفت: حق آبه لرستان با هیاهو و سر و صدا از بین نمی‌رود.

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت الاسلام محمد رضا مبلغی در صفحه توئیتر خود نوشت: انتقال آب لرستان جهت صنایع فولادی استان‌های کویری یک خطای استراتژیک است.

وی عنوان کرد: لرستان سرچشمه آب مورد دعوای استان‌های مجاور است.

نماینده مردم کوهدشت و رومشکان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: با وجود چالش‌های آبی، روند مافیایی سابق انتقال آب می‌تواند تبعات امنیتی جبران ناپذیری به بار بیاورد.

حجت الاسلام مبلغی با تاکید بر اینکه ادامه و اجرای طرح‌های بین حوضه‌ای انتقال آب، بدون در نظر گرفتن حق سرچشمه‌ها نمایانگر زیاده‌خواهی و تبعیضی آشکار است افزود: حق آبه لرستان مسئله‌ای نیست که با هیاهو و سر و صدا از بین برود.

وی بیان داشت: وزارت نیرو بداند هرگونه تصمیم‌گیری منفعلانه با توجه به سناریو سازی و هیاهوهای غیر کارشناسی اخیر، بر وخامت بحران چالش ساز آب خواهد افزود و عواقب این موضوع بر عهده وزارت نیرو است.

کد خبر 5356652

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • IR ۰۰:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۸/۳۰
      1 0
      آفرین بر شهامت و شجاعت شما در صریح و بی پرده گفتن. #معشوره_معشوقه_لرستان
    • ابوالفضل IR ۰۸:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۸/۳۰
      0 0
      حق گرفتنیه اگر به هیاهو و لشگر کشی کف خیابان باشه حداقل این کار رو خوب بلندن مردم مظلوم لرستان پس مسولین حواسشان باشد از این ور دادستانی نامه زده کشت محصولات آبی ممنوع از اون ور اصفهان آب ما رو میخواد