۳۰ آبان ۱۴۰۰، ۱۳:۱۰

پنجره مهر؛

فراموشی فاصله گذاری اجتماعی در مجموعه وزارت بهداشت!

فراموشی فاصله گذاری اجتماعی در مجموعه وزارت بهداشت!

خرم آباد-درحالی وزارت بهداشت بازگشایی همه مراکز را منوط به رعایت فاصله گذاری اجتماعی کرده که مراسم تودیع و معارفه رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان درسالن لبالب از جمعیت و بدون تهویه برگزار شد.

به گزارش خبرنگار مهر، وزارت بهداشت برای بازگشایی مراکز مختلف و ورزشگاه‌ها آئین نامه‌های مختلفی از جمله فاصله گذاری اجتماعی، وجود سیستم تهویه و رعایت پروتکل‌های بهداشتی از جمله استفاده از ماسک را الزامی کرده است؛ اما امروز در یک مراسم در زیرمجموعه خود این وزارتخانه این الزامات نادیده گرفته شد.

مراسم تودیع و معارفه رئیس دانشگاه علوم پزشکی که از ساعت ۱۰ صبح امروز در سالن جهاد کشاورزی لرستان کلید زده شد و بیش از سه ساعت طول کشید، با حضور جمعیت بالایی برگزار شد که این حجم از جمعیت در یک سالن بدون تهویه مناسب در شرایط کرونا قطعاً مخاطرات خود را به همراه خواهد داشت.

این مسئله واکنش معاون سیاسی امنیتی استاندار لرستان را نیز در پی داشت تا محمود ثمینی در سخنانی بگوید: ایام کما کان ایام کرونایی است و علی رغم اینکه باید تقدیر کنیم از تمام خدمات گذشته و به ویژه در دو ماه اخیر که با تولید و واردات واکسن تا حدود زیادی مرگ و میر کرونایی کنترل شده است، اما همچنان کرونا در تمام جهان و در کشور ما به اتمام نرسیده و باید رعایت پروتکل‌ها بشود.

وی افزود: امروز در سالن جهاد کشاورزی و در این مراسم می بینم تا چشم کار می‌کند جمعیت زیاد است، در عین حال که یک حُسن است اما می‌تواند یک ایراد در این ایام کرونا باشد.

کد خبر 5356989

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha