۳۰ آبان ۱۴۰۰، ۲۰:۱۳

کاراته قهرمانی جهان- دبی؛

اعضای جدید کمیسیون ورزشکاران انتخاب شدند/گنج‌زاده رای نیاورد

اعضای جدید کمیسیون ورزشکاران انتخاب شدند/گنج‌زاده رای نیاورد

در پایان رای گیری برای انتخاب اعضای جدید کمیسیون ورزشکاران فدراسیون جهانی کاراته، نمایندگان یونان و اوکراین با بیشترین آرا به عضویت این کمیته درآمدند.

به گزارش خبرنگار مهر، در حاشیه بیست و پنجمین دوره رقابتهای کاراته قهرمانی جهان انتخابات کمیسیون ورزشکاران WKF برگزار شد. کمیسیون ورزشکاران فدراسیون جهانی شش عضو دارد که دوره حضور دو عضو آن به اسامی «ریو کییونا» از ژاپن و «ویکی پانتسیدو» از یونان پایان یافته و از این کمیسیون شدند.

برای جایگزینی این دو عضو هفت نفر نامزد شده بودند که در نهایت «استانیسلاو هورونا» از اوکراین و «ویکی پانتسیدو» از یونان با بیشترین آرا به عضویت این کمیسیون انتخاب شدند. ضمن اینکه «الیسا او» از آمریکا با سه طلای جهان توسط کمیته اجرایی عضو این کمیته شد.

سجاد گنج زاده از ایران،، «ریو کییونا» (ژاپن)، «اینگریدا سوچانکووا» (اسلواکی)، «ایو مارسیال تادیسی» (مجارستان) و «ایرینا زارتسکا» (آذربایجان) دیگر نامزدهای حضور در کمیسیون ورزشکاران بودند که رأی لازم را کسب نکردند.

کمیسیون ورزشکاران WKF در اولین جلسه خود که امروز یکشنبه در سالن «حمدان» شهر دبی با حضور «آنتیو اسپینوزا» رئیس و «ناگورا» دبیرکل فدراسیون جهانی، دو عضو جدید و «نگوین هوانگ نگان» از ویتنام، «آنتونیو دیاز» از ونزوئلا، «داگلاس بروس» از برزیل به عنوان اعضای قدیمی برگزار و تصمیم گرفت «دیوید بنتلو» از ایتالیا همچنان ریاست این کمیسیون را بر عهده داشته باشد.

آنتونیو اسپینوس در جریان این جلسه گفت: کمیسیون ورزشکاران یکی از ارکان اساسی در فرآیند تصمیم گیری WKF فراهم می‌کند. این کمیسیون طی سال‌های گذشته، تحت رهبری «دیوید بنتلو»، نقش مهمی در توسعه ورزش ما ارائه کرده است، با توجه به اینکه رفاه و پیشرفت کاراته‌کاهای ما هسته اصلی اصول راهنمایی ماست.

وی افزود: من می‌خواهم به اعضای جدید تبریک بگویم. متقاعد شده‌ام که کاراته‌کاهای باتجربه و موفقی هستند و ارزش افزوده‌ای برای کمیسیون به ارمغان خواهند آورد.

کد خبر 5357499

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha