۷ آذر ۱۴۰۰، ۱۲:۴۱

مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان:

۲۸۰۰ دانش آموز خوزستانی در دفاع مقدس شهید شدند

۲۸۰۰ دانش آموز خوزستانی در دفاع مقدس شهید شدند

اهواز - مدیرکل آموزش و پرورش استان خوزستان گفت: دو هزار و ۸۰۰ دانش آموز از این استان در طول هشت سال دفاع مقدس به شهادت رسیدند.

به گزارش خبرنگار مهر، کوروش مودت پیش از ظهر امروز یکشنبه در دومین یادواره شهدای فرهنگی استان خوزستان و ضمن گرامیداشت یاد ۳۰۵ شهید فرهنگی این استان گفت: دستاوردهای هشت سال دوران دفاع مقدس باید به‌صورت کتبی مستندسازی شود تا ایثار رزمندگان برای همیشه در تاریخ ماندگار شود.

مودت از بسیج به‌عنوان یک بینش، مکتب و نگرش که در هر حوزه‌ای عامل توسعه و تعالی است، نام برد و افزود: گسترش روحیه بسیجی در جامعه و دستگاه‌های اجرایی، کار و فعالیت مضاعف را به دنبال دارد.

وی با اشاره به اینکه کشور همچنان نیازمند بینش و فرهنگ بسیجی است، اظهار کرد: فعالیت‌های بسیج تنها مربوط به دوران جنگ نیست بلکه بسیج همواره در تمامی عرصه‌ها حضوری فعال داشته است.

مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان گفت: بسیج در شرایط کرونا اقدامات ارزشمندی را همچون کمک‌های مؤمنانه به خانواده‌های آسیب‌دیده از کرونا انجام داده است.

وی افزود: کمک به دانش آموزان نیازمند با توزیع بسته‌های آموزشی و همچنین حمایت از دانش آموزان کم برخوردار از دیگر اقدامات ارزنده نیروی مقاومت بسیج در استان خوزستان است.

مودت با اشاره به نقش‌آفرینی فرهنگیان در دوران دفاع مقدس اظهار کرد: در استان خوزستان دو هزار و ۸۰۰ دانش آموز به شهادت رسیدند.

مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان گفت: فرهنگیان بسیجی در هر شرایطی در کنار نظام و مردم بوده و در شرایط کرونایی نیز برخی فرهنگیان در قالب مربیان سلامت به مردم خدمت‌رسانی کردند.

کد خبر 5362699

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha