۹ آذر ۱۴۰۰، ۱۴:۴۹

طی مراسمی انجام شد؛

اهدای ۲۱۴تبلت به دانش آموزان محروم خراسان جنوبی باهمکاری بانک سپه

اهدای ۲۱۴تبلت به دانش آموزان محروم خراسان جنوبی باهمکاری بانک سپه

بیرجند- ۲۱۴ تبلت دانش ‌آموزی با همکاری بانک سپه و کمیته امداد خراسان جنوبی بین دانش آموزان نیازمند استان توزیع شد.

به گزارش خبرنگار مهر، مدیر شعب بانک سپه خراسان جنوبی پیش از ظهر سه شنبه در مراسم اهدای این تبلت‌ها اظهار کرد: با توجه به اهمیت حمایت از فرزندان خانواده‌های کم بضاعت به خصوص در حوزه بهره مندی از امکانات آموزشی برای تحصیل علم و دانش بانک سپه در سال جاری تصمیم به تهیه تبلت‌های دانش آموزی گرفت.

حسین محمد پور از اختصاص ۲۵۰ میلیون تومان اعتبار بر این منظور خبر داد و گفت: با همکاری و مشارکت کمیته امداد خراسان جنوبی ۲۱۴ تبلت برای دانش آموزان محروم استان خریداری و توزیع شد که امیدواریم این اقدام کوچک در شکوفایی استعدادهای بالقوه فرزندان آینده ساز استان که دسترسی به امکانات آموزشی ندارند، مؤثر واقع شود.

وی ادامه داد: تاکنون بانک سپه بر اساس مسئولیت اجتماعی خود تعداد پنج باب مدرسه در مناطق محروم شهرستان نهبندان و درمیان نیز احداث کرده است.

مدیر شعب بانک سپه خراسان جنوبی بیان کرد: مدیریت شعب بانک سپه استان در احداث سه پروژه آب رسانی و ساخت سه خانه بهداشت در برخی مناطق محروم استان نیز مشارکت داشته است.

مدیرکل کمیته امداد خراسان جنوبی نیز در این مراسم بیان داشت: ضعیف‌ترین قشر از نظر اقتصادی و اجتماعی مددجویان کمیته امداد هستند که برای دریافت تسهیلات آنان را به بانک‌ها معرفی می‌کنیم.

رضا سلم آبادی با قدردانی از همکاری بانک‌ها که منجر به تحقق ۱۰۸ درصدی پرداخت تسهیلات به مددجویان در سال ۹۹ شد، گفت: بانک سپه یکی از اولین بانک‌های استان است که تسهیلات بند «ب» تبصره ۱۶ را سریع‌تر به مددجویان پرداخت کرده است.

وی با بیان اینکه ۱۷ هزار و ۳۰۰ دانش آموز نیازمند تحت پوشش کمیته امداد استان خراسان جنوبی هستند، افزود: دانش آموزان دو هزار و ۹۰۰ خانوار مددجوی این نهاد برای بهره مندی از آموزش‌های فضای مجازی نیازمند گوشی و تبلت هستند.

وی با بیان اینکه در این راستا چهار هزار و ۷۰۰ گوشی هوشمند مورد نیاز است، تصریح کرد: از ابتدای امسال ۸۳۶ تبلت با همراهی خیران در بین دانش آموزان توزیع شده است.

سلم آبادی گفت: امروز ۲۱۴ تبلت دانش آموزی با اعتبار ۶۴۲ میلیون تومان با همکاری کمیته امداد، خیران و مشارکت ۵۰ درصدی مدیریت شعب بانک سپه دربین دانش آموزان توزیع می‌شود.

کد خبر 5364483

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha