۱۰ آذر ۱۴۰۰، ۱۶:۳۴

رئیس دانشگاه علوم پزشکی زنجان:

کار کردن در حوزه خبر و رسانه مشکلات خاص خود را دارد

کار کردن در حوزه خبر و رسانه مشکلات خاص خود را دارد

زنجان-رئیس دانشگاه علوم پزشکی زنجان گفت: کار کردن در حوزه خبر و رسانه مشکلات خاص خود را دارد.

به گزارش خبرنگار مهر، پرویز قزلباش ظهر چهارشنبه در آئین اختتامیه جشنواره رسانه و سلامت در محل نمایشگاه بین المللی روزبه زنجان، گفت: اولین جشنواره استانی سلامت و رسانه را محدودتر کردیم تا در سال‌های آینده، آن را در سطح ملی و بین‌المللی برگزار کنیم.

وی با بیان اینکه مجموعه علوم پزشکی به یقین همه تلاش خود را به کار می‌گیرد تا در سالهای آینده با قوت بیشتر و با آثار بیشتر و فاخرتر آن را برگزار کند، اظهار کرد: در دوران کرونا بعد از فروردین سال ۹۹، به مدت چند ماه هر روز نشست رسانه‌ای داشتیم و رسانه‌ها در پوشش اخبار کرونا بسیار فعالیت داشتند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان گفت: موفقیت واکسیناسیون با همکاری مردم، نهادها و ادارات اتفاق افتاده است و بیشتر از این هم محقق شود.

قزلباش تاکید کرد: همه برنامه‌هایی که در قالب جشنواره و مانند آن، از سوی دانشگاه علوم پزشکی برگزار شده و در اولین و یا دومین دوره خود، در سطح ملی و یا بین‌المللی برگزار می‌شود و جشنواره بین‌المللی عکس سلامت روان از این برنامه‌ها است باید تداوم داشته باشد.

وی به سختی‌های کار خبرنگاران اشاره کرد و ابراز داشت: کار کردن در حوزه خبر و رسانه مشکلات خاص خود را دارد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان با بیان اینکه در ارتباط علوم پزشکی و رسانه با دید تخصصی نگاه شود، افزود: ارتباط حوزه سلامت و مردم به واسطه رسانه‌ها، شکل سیستماتیک، علمی و پویا و در واقع به زبان مردم باشد.

قزلباش گفت: جشنواره قرار بود دو سال گذشته برگزار شود اما به دلیل شیوع ویروس کرونا که همه چیز را تحت الشعاع قرارداد و هدف ما این بود تا یک ارتباط سیستماتیک با نگاه تخصصی به حوزه سلامت داشته باشیم.

کد خبر 5365532

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha