۱۴ آذر ۱۴۰۰، ۹:۲۴

پس از اخراج قهرمان جهان؛

دورخیز تیم صنایع مازندران برای فتح لیگ برتر کشتی آزاد

دورخیز تیم صنایع مازندران برای فتح لیگ برتر کشتی آزاد

مسئولان تیم صنایع مازندران در حالی مهیای حضور در نیمه نهایی لیگ برتر کشتی آزاد می‌شوند که روز گذشته در اقدامی جدی و قاطعانه، قهرمان جهان را از ترکیب تیم خود اخراج کردند.

به گزارش خبرنگار مهر، روز گذشته اتفاقی عجیب در باشگاه صنایع مازندران رخ داد و کامران قاسمپور آزادکار عنوان دار این تیم به دلیل رفتار غیر حرفه‌ای از این تیم اخراج شد! این در حالی است که تیم صنایع مازندران باید پایان هفته جاری به عنوان یکی از مدعیان قهرمانی لیگ برتر کشتی آزاد در مرحله نیمه نهایی به میدان برود.

البته مسئولان باشگاه صنایع مازندران اتخاذ این تصمیم را حق قانونی و مسلم خود می‌دانند، چراکه «فردین قنبری» سرپرست این تیم بعد از اخراج کامران قاسمپور صراحتاً گفت: «این باشگاه از همان آغاز لیگ برتر به تمام تعهدات خود در مقابل کشتی گیران عمل کرد و رفتار حرفه‌ای ایجاب می‌کند آزادکاران نیز به قراردادی که منعقد می‌کنند پایبند باشند، اما متأسفانه کامران قاسمپور قهرمان شایسته کشتی ایران و جهان اقداماتی را انجام داد که مجبور شدیم با او قطع همکاری کنیم.»

از سوی دیگر هادی حبیبی مربی تیم صنایع مازندران هم با اظهار امیدواری به کسب جام قهرمانی لیگ برتر امسال به خبرنگار مهر گفت: «هر چند سال گذشته به دلیل اتفاقات عجیبی در مرحله نهایی نتوانستیم قهرمان شویم، اما امسال برنامه دقیقی داریم و فقط به کسب جام قهرمانی می‌اندیشیم. خوشبختانه شرایط تیم ما برای مصاف در نیمه نهایی بسیار خوب است و شک نکنید که یک پای فینال و در نهایت قهرمان لیگ برتر ما هستیم.»

حبیبی در واکنش به اخراج کامران قاسمپور هم گفت: «وی از ابتدای لیگ به دلیل عدم همکاری و نارضایتی مربیان و همچنین انجام مصاحبه بدون هماهنگی با کادر فنی و اعلام عدم حضورش در نیمه نهایی از لیست تیم خارج شد که باشگاه طبق قرارداد، استرداد وجه پرداختی را خواهان شده است. عدم حضور او در ترکیب تیم در نیمه نهایی و فینال به هیچ عنوان لطمه‌ای به ما نمی‌زند. فقط امیدوارم روز پایانی لیگ برتر، روز خوبی برای ما باشد. مطمئناً دورخیز ما از همان ابتدای لیگ برتر برای کسب قهرمانی بود و خوشحال هستم که تا این مرحله به خوبی پیش رفتیم و توانستیم بخش اعظمی از اهداف و برنامه‌های خودمان را طبق پیش بینی اجرایی کنیم.»

به گزارش خبرنگار مهر، مرحله نیمه‌نهایی و نهایی لیگ برتر کشتی آزاد قرار است روز ۱۹ آذرماه در سالن ۱۲ هزارنفری آزادی برگزار شود. در مرحله نیمه‌نهایی این رقابت‌ها تیم سهند ارس و فولادین ذوب آمل و همچنین تیم صنایع مازندران و دانشگاه آزاد اسلامی به مصاف هم خواهند رفت.

کد خبر 5367758

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha