۱۷ آذر ۱۴۰۰، ۱۳:۴۱

۷ محصول دانش بنیان و فناور در آمل رونمایی شد

 ۷ محصول دانش بنیان و فناور در آمل رونمایی شد

آمل- هفت محصول تولیدی واحدهای فناور ودانش بنیان مازندران همزمان با برگزاری نمایشگاه دستاوردهای شرکت‌های دانش بنیان در آمل رونمایی شد.

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا شریعت فرماندار آمل ظهر چهارشنبه در حاشیه افتتاح نمایشگاه دستاوردهای شرکت‌های فناوری در آمل به ظرفیت‌های بالای این شهرستان در بخش‌های کشاورزی، اقتصادی و صنعتی در سطح استان اشاره کرد وگفت: این وضعیت باعث شده تا بسیاری فارغ التحصیلان دانشگاهی و علمی ارتباط بسیار خوبی با ظرفیت‌های ایجاد شده در شهرستان برقرار کنند.

شریعت افزود: خوشبختانه شهرستان آمل ازجمله شهرهای موفق و روبه رشد در زمینه حضور و رشد شرکت‌های فناور در سطح استان دارد و این نشان از ظرفیت‌های بسیار شهرستان آمل برای استقبال از شرکت‌های فناور و دستاوردهای علمی نخبگان دارد.

وی، برگزاری دستاوردهای شرکت‌های فناورو دانش بنیان را گامی مهمی در معرفی نخبگان و جذب مخاطبان بیشتر درتولید محصولات جدید دانست.

فرماندار آمل یادآور شد: مجموعه شرکت‌های دانش بنیان و پارک علم و فناوری که محصول دانش بنیان، در این نمایشگاه عرضه شده و با توجه به سفارش رهبرمعظم انقلاب در رابطه با اتکا به دانش داخلی در این نمایشگاه اتکای به جوانان و ثمره آن عرضه شد.

حدود ۵۰ شرکت فناور و دانش بنیان مازندران جدیدترین دستاوردهای تولیدی خود را در زمینه‌های مختلف صنعتی، کشاورزی، بهداشتی وآرایشی و دارویی به نمایش گذاشتند.

نمایشگاه دستاوردهای پژوهش، فناوری مازندران به مناسبت هفته پژوهش تا عصر پنجشنبه ۱۸ آذر در دانشگاه شمال شهرستان آمل برای بازدید علاقمندان برپا است.

کد خبر 5370761

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha