۱۸ آذر ۱۴۰۰، ۱۸:۵۳

امام جمعه ساوه:

راه نجات کشور هوشیاری مسئولین است

راه نجات کشور هوشیاری مسئولین است

ساوه - امام جمعه ساوه گفت: حرکت هوشیارانه و آگاهانه مسئولین بخش عمده‌ای از مشکلات کشور را مرتفع خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام جعفر رحیمی عصر پنجشنبه در معارفه فرماندار جدید ساوه اظهار کرد: ویژگی عمده و مهم کسی که مسولیتی را برعهده می‌گیرد، عبد بودن و در مسیر الهی حرکت کردن است. اگر مسولیتی را قبول کنیم و مسیر ما خدایی نباشد کار به فرجام نخواهد رسید.

وی افزود: حرکت هوشیارانه و آگاهانه مسئولین بخش عمده‌ای از مشکلات کشور را مرتفع خواهد کرد. بنابراین ضروری است مسئولین در مقابل دوستان با رأفت و در مقابل دشمنان مقتدر و هوشیارانه حرکت کنند.

امام جمعه ساوه تصریح کرد: ما دنبال هیچ حزب و جناحی نیستیم و طرفدار اشتغال جوانان، رونق تولید و خاموش نشدن چراغ کارخانه‌ها هستیم و این خصلت را از فرماندار ساوه و دیگر مسئولین شهر انتظار داریم.

حجت الاسلام رحیمی گفت: مسئولان باید قرآن محور باشند و حرکات و سکنات آنها در راستای عمل به قرآن و تعالی ارزشهای نظام اسلامی باشد تا بتوانند در جایگاه و مسئولیتی که عهده دار هستند، موفق باشند.

وی افزود: هر آمدنی رفتنی دارد اما آنچه مهم است تجربیات و درس‌هایی است که انسان کسب می‌کند. ادب و اخلاق و تلاش از ویژگی‌های بارز فرماندار سابق ساوه بود و امیدواریم این ویژگی سرلوحه همه مسئولین‌باشد و دغدغه همه ما هموار کردن مسیر برای تعالی جامعه باشد.

امام جمعه ساوه تصریح کرد: حال شهرستان ما خوب نیست، خیابان‌های شهر صنعتی در شأن ساوه نیست، اجاره بها و قیمت‌های نجومی مسکن دغدغه خانواده‌ها شده و از سویی کارگران زجر می‌کشند، باید تلاش کنیم با حمایت مدیریت شهری و صنایع، فضایی در شأن مردم ساوه ایجاد کنیم و شاهد بیکاری نباشیم.

حجت الاسلام رحیمی گفت: به عنوان یار و یاور و بازوی محکم و توانمند برای حل مشکل شهرستان در کنار فرماندار جدید هستیم از همه مسؤلین شهرستان نیز انتظار همکاری و حمایت از فرماندار جدید برای تعالی شهر را داریم.

کد خبر 5371699

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha