۲۱ آذر ۱۴۰۰، ۲۱:۴۳

با حضور هنرمندان کاروان روایت حبیب صورت گرفت؛

برپایی نمایشگاه عکس شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی در سنندج

برپایی نمایشگاه عکس شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی در سنندج

سنندج- نمایشگاه عکس شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی در پردیس سینمایی بهمن سنندج دایر شد.

به گزارش خبرنگار مهر، همزمان با حضور کاروان هنری روایت حبیب و با حضور هنرمندان استانی و کشوری، نمایشگاه عکس تمثال شهید حاج قاسم سلیمانی در پردیس سینمایی بهمن سنندج دایر شد.

امین مرادی رئیس حوزه هنری انقلاب اسلامی استان کردستان در این مراسم اظهار کرد: قرار است که کاروان هنری روایت حبیب با برگزاری برنامه‌ها و مراسم‌های ویژه مهمان ۱۰ استان کشور شود که کردستان پس از استان‌های کرمان، اصفهان و زنجان چهارمین مقصد این کاروان فرهنگی و هنری است.

وی افزود: این کاروان هنری با بهره‌مندی از ظرفیت‌های فرهنگی و هنری هر استان و با زبان هنر تلاش می‌کند تا بخشی از رشادت‌ها و ایثارگری‌های سردار مقاومت، حاج قاسم سلیمانی را به نسل جوان ارائه کند.

مرادی خاطرنشان کرد: کاروان روایت حبیب سه روز در استان کردستان به اجرای برنامه خواهند پرداخت و طی این سه روز نیز پیش بینی برگزاری برنامه‌هایی از جمله نصب و رونمایی از سردیس سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در سنندج، برگزاری مراسم فرهنگی و هنری در محیط‌های عمومی، برپایی نمایشگاه‌های تجسمی، عرضه و رونمایی از کتاب و سایر محصولات فرهنگی و در نهایت برگزاری مراسم شب خاطره با محوریت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در پردیس سینمایی بهمن از در نظر گرفته شده است.

وی افزود: در نمایشگاه عکس تمثال شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی نیز ۴۰ اثر برتر از هنرمندان عکاس، نگارگر و نقاش کشور در معرض دید عموم قرار گرفته است.

کد خبر 5374089

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha