۲۳ آذر ۱۴۰۰، ۲۲:۰۰

مسئول امور اراضی جهاد کشاورزی کرج خبر داد؛

تعیین تکلیف ساخت و سازهای غیرمجاز در حریم روستای گلستانک 

تعیین تکلیف ساخت و سازهای غیرمجاز در حریم روستای گلستانک 

البرز - مسئول امور اراضی جهاد کشاورزی شهرستان کرج با اشاره به بازدید مستمر و دوره‌ای از روستای گلستانک گفت: ساماندهی ساخت و ساز در محدوده حریم روستاها و مقابله با زمین‌خواری سرعت گرفته است.

به گزارش خبرنگار مهر، یعقوب آقامحمدی لنکرانی بعد از ظهر سه‌شنبه در حاشیه در بازدید مستمر و دوره‌ای از روستای گلستانک اظهار کرد: ساماندهی ساخت و ساز در محدوده حریم روستاها و مقابله با زمین‌خواری با توجه به راه اندازی سامانه هوشمند رصد تغییر کاربری غیرمجاز در شهرستان کرج تسریع می‌یابد.

وی بیان کرد: باید با یک نگاه دقیق کارشناسی و با هدف حفظ و بازیابی بافت سنتی روستاها و گسترش کسب و کارهای روستایی در جهت توانمندسازی ساکنان روستا، قوانین و طرح‌های گذشته مورد ارزیابی قرار گیرند و اشکالات طرح‌های هادی از جمله مشخص نبودن افق توسعه و گسترش آتی روستاها برطرف شود.

مسئول امور اراضی جهاد کشاورزی شهرستان کرج متذکر شد: با توجه به اینکه طرح‌های بازنگری دارای اشکالات فراوان شکلی و ماهیتی دارد و با سیاست‌های کلی نظام در تعارض است و از منظر قانون گذاری واجد ایرادات فراوان بوده و می‌تواند موجبات گسترش بدون مطالعه روستاها و از بین رفتن اراضی ملی و کشاورزی و تخریب محیط زیست طبیعی استان را فراهم کند.

کد خبر 5375778

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha