۲۷ آذر ۱۴۰۰، ۱۲:۵۰

مدیرکل هواشناسی استان خوزستان:

خوزستان تا روز سه شنبه بارانی است

خوزستان تا روز سه شنبه بارانی است

اهواز- مدیرکل هواشناسی استان خوزستان گفت: با استقرار سامانه بارشی تا اواخر روز سه شنبه شاهد رگبار و رعد و برق در اغلب مناطق استان خواهیم بود.

محمد سبزه زاری در گفت‌وگو با خبرنگار مهر بیان کرد: با استقرار سامانه بارشی تا اواخر روز سه شنبه به ویژه از امروز و روزهای یکشنبه و دوشنبه شاهد رگبار و رعد و برق، وزش بادهای متوسط تا شدید گاهی تند بادهای لحظه‌ای در اغلب مناطق استان، بارش تگرگ در مناطق مستعد و بارش برف در ارتفاعات استان خواهیم بود.

وی افزود: با توجه به حجم بارش‌ها به ویژه در مناطق شمال و شمال شرق و ارتفاعات استان آب‌گرفتگی معابر شهری و سیلابی شدن مسیل‌های کوهستانی دور از انتظار نیست.

مدیرکل هواشناسی استان خوزستان عنوان کرد: تا اوایل روز سه شنبه شمال خلیج فارس مواج و در بعضی ساعات همراه با رگبار و رعد و برق پیش بینی می‌شود.

وی گفت: در شبانه روز گذشته امیدیه با ۲۵.۲ و دهدز با ۵.۹ درجه سانتی‌گراد به ترتیب گرم‌ترین و خنک‌ترین نقاط گزارش شده و در همین مدت نیز حداکثر دمای اهواز به ۲۴.۳ و حداقل به ۱۵.۳ درجه سانتی‌گراد رسیده است.

کد خبر 5378320

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • IR ۰۷:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۸
      8 1
      خدارو‌هزار‌بار‌شکر‌که‌رحمتش‌را‌برامون‌نازل‌کرد‌الحمد‌لله‌
      • مسعود IR ۱۹:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۸
        3 0
        بله خداروشکر
    • علی IR ۲۳:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۸
      1 0
      خداروشکر بارندگی داریم هم ماشین داریم شست شو بده هم مردم مان رو شست شو بده تو این گرونی با ماشین بری بیرون بربورینگ چرخ خراب بشه تا ته افتادی توخرج۵۰۰ تا رو یارانه هم جواب گومون نیست باران یک جاش خوبه یکجاش مایه زیان اوره
      • IR ۰۱:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۹
        5 1
        الان بزار بباره خودم برات دوتا بوربرینگ میخرم