۴ دی ۱۴۰۰، ۱۹:۲۹

معاون استاندار بوشهر:

کالاهای ته لنجی باید در داخل استان بوشهر عرضه شود

کالاهای ته لنجی باید در داخل استان بوشهر عرضه شود

بوشهر- معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر گفت: کالاهای ته لنجی باید در داخل استان بوشهر عرضه شود.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدتقی ایرانی عصر شنبه در نشست شورای اداری استان بوشهر اظهار داشت: بخش زیادی از اهالی استان بوشهر در حوزه فعالیت تجارت مرتبط با دریا فعالیت دارند و باید برای رفع مشکلات این قشر تلاش کنیم.

وی با اشاره به تلاش جدی دولت برای رفع مشکلات اقتصادی در کشور، تصریح کرد: تدوین آئین‌نامه جامع ساماندهی و نظارت بر مبادلات تجاری مرزی از طریق ملوانی ته‌لنجی یکی از اقدامات مهم در این زمینه بوده است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر اضافه کرد: این آئین‌نامه امروز ابلاغ و مجوز سفر شناور سنتی استان بوشهر به کشورهای حاشیه خلیج‌فارس برای سه ماه پایان سال صادر شد.

ممنوعیت واردات از کره

وی با تاکید بر اینکه مردم ساحل‌نشین استان بوشهر از این طریق امرار معاش می‌کنند افزود: معیشت بیش از ۳۰۰ هزار نفر جمعیت استان بوشهر در گرو تجارت دریایی و کالاهای ملوانی است.

ایرانی با اشاره به ممنوعیت خارج شدن کالاهای ته لنجی به‌صورت عمده از استان بوشهر تصریح کرد: کالاهای ته لنجی باید در داخل استان بوشهر عرضه شود.

وی با بیان اینکه لنج‌داران و ملوانان باید بر اساس لیست اعلام شده نسبت به واردات کالا اقدام کنند افزود: واردات کالاهای کره‌ای ممنوع است و قاچاق محسوب می‌شود.

کد خبر 5383971

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha