۳ دی ۱۴۰۰، ۱۵:۱۲

امام جمعه اهل سنت شهر کنگان:

حل مشکلی تاریخی ته‌لنجی در حال تحقق است

حل مشکلی تاریخی ته‌لنجی در حال تحقق است

بوشهر- امام جمعه اهل سنت شهر کنگان گفت: حل مشکلی تاریخی ته‌لنجی در حال تحقق است.

به گزارش خبرنگار مهر، شیخ محمد جمالی در نماز جمعه اهل سنت کنگان با اشاره به عواقب اجتماعی سو ظن از منظر قرآن کریم اظهار داشت: یکی از صفات رذیله و ناپسندی که در انسان‌ها وجود دارد سو ظن به دیگران و داشتن عینک بدبینی و بدگمانی است که خداوند بندگان خود را از انجام آن بر حذر داشته و برای فاعلین آن مجازات سنگینی وعده داده است.

وی پیگیری‌های مجدانه استاندار بوشهر و فرماندار کنگان نسبت به صدور مجوز برای لنج‌های سنتی با عنوان کالاهای ملوانی برای سه ماه پایان سال ۱۴۰۰ و سفر دوم علیرغم وصول هر گونه آئین نامه جهت ساماندهی ته لنجی را ستودنی دانست.

امام جمعه اهل سنت شهر کنگان همچنین اقدامات انجام شده در این زمینه را ستود و از تک تک بزرگوارانی که در صدور این مجوز نقش آفرینی کرد تقدیر و تشکر کرد.

وی با اشاره به اینکه ساماندهی ته لنجی و کالاهای ملوانی یکی از وعده‌های ریاست جمهوری در سفر به استان بوشهر بود گفت: بحمدالله وعده دولت جناب دکتر رئیسی در حل مشکلی تاریخی ته لنجی در حال تحقق است و انشاالله به زودی شاهد ابلاغ این آئین‌نامه در سال جاری باشیم.

وی از پیگیری‌های مستمر مردم، ملوانان، بازاریان و لنج‌داران در دیدارهای حضوری با استاندار و مکاتبات اتحادیه‌های لنجداران و ملوانان و بازتاب خوب آن در فضای عمومی و مجازی استان و اهتمام جدی که در این زمینه یاری کردند، قدردانی کرد.

کد خبر 5383015

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha