خالد البطش؛

نبرد سیف القدس یک نقطه عطف بزرگ در تاریخ مبارزات ملت فلسطین بود

نبرد سیف القدس یک نقطه عطف بزرگ در تاریخ مبارزات ملت فلسطین بود

عضو ارشد دفتر سیاسی جنبش جهاد اسلامی فلسطین با بیان اینکه سال ۲۰۲۱ تأثیرگذارترین سال برای تحولات فلسطین بود، به رژیم صهیونیستی درباره استفاده از سیاست ترور در نوارغزه هشدار داد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پایگاه خبری فلسطین الیوم، خالد البطش عضو دفتر سیاسی جنبش جهاد اسلامی فلسطین گفت: سال ۲۰۲۱ تأثیرگذارترین سال درخصوص فلسطین بود و نبرد سیف القدس در میان تحولات این سال جایگاه ویژه ای داشت.

خالد البطش روز دوشنبه در یک گفتگوی تلویزیونی ضمن بیان این موضوع افزود: مقاومت با عملکرد خود در سال ۲۰۲۱ ثابت کرد که قادر است محاسبات را مدیریت و «ساعت صفر» نبردها را تعیین کند.

وی ادامه داد: نبرد سیف القدس، یک نقطه عطف بزرگ در تاریخ نبرد و مبارزه ملت فلسطین با رژیم صهیونیستی بود. عملیات بازپس گیری آزادی، به جهان ثابت کرد که جایگاه ملت فلسطین در بازداشتگاه و زندان نیست و همه نیروهای فلسطینی در کرانه باختری برای دفاع از شهروندان، انسجام و همبستگی دارند.

این عضو ارشد جهاد اسلامی همچنین به رژیم صهیونیستی درباره استفاده از سیاست ترور در نوارغزه هشدار داد و بر آمادگی کامل این جنبش برای در پیش گرفتن هر راهی به منظور دفاع از ملت فلسطین تأکید کرد.

خالد البطش به روند عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی هم پرداخت و گفت: اقدام برخی کشورهای عربی حاشیه خلیج فارس به عادی سازی روابط با تل آویو، در چارچوب باج خواهی درباره مسئله فلسطین و هراس از ایران قابل تفسیر است.

عضو دفتر سیاسی جنبش جهاد اسلامی در پایان تصریح کرد: هدف اغلب حکّام عرب از عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی، حفظ تاج و تخت خود و باقی ماندن در قدرت است.

کد خبر 5385871

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha