۱۴ دی ۱۴۰۰، ۱۵:۰۲

فرمانده میدانی جبهه مقاومت:

شهید سلیمانی تابع فرامین امامین انقلاب اسلامی بود

شهید سلیمانی تابع فرامین امامین انقلاب اسلامی بود

گرگان- فرمانده میدانی جبهه مقاومت با بیان این که جمهوری اسلامی مقتدرانه به سمت قله پیش می رود، گفت: شهید سلیمانی تابع فرامین امامین انقلاب اسلامی بود.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار علی ییلاقی بعدازظهر سه شنبه در مراسم یادواره ۱۶۷۵ شهید تیپ مردم پایه سپاه نینوا اظهارکرد: برادران تا کسی همانند شهدا زندگی نکند و خلق و خویی الهی نداشته باشد، شهید نمی‌شود زیرا شرط شهید شدن، شهید بودن است.

فرمانده میدانی جبهه مقاومت افزود: آن چیزی که شهید سلیمانی را این طور عزیز یک امت کرد آن بود که ایشان چه در دوران دفاع مقدس و چه بعد از آن گام به گام با اهداف انقلاب اسلامی و فرامین امامین انقلاب پیش رفت.

وی بیان کرد: در دل کارزار مبارزه با داعش از نزدیک شاهد این بودم که برای شهید سلیمانی هیچ فرقی بین شیعه و سنی یا کرد و عرب وجود نداشت و ایشان با الگوبرداری از اهل بیت (ع) در منطقه با مردم همدل و همراه بود.

ییلاقی گفت: امروز جمهوری اسلامی به برکت رهبری حکیمانه امام خامنه ای (مدظله العالی) مقتدرانه به سمت قله ها پیش می رود و آرمان های انقلاب کشور های منطقه را فتح کرده است.

گفتنی است این مراسم با رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی در حسینیه شهدای گمنام تیپ مردم پایه سپاه نینوا برگزار شد.

کد خبر 5392216

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha